اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برخی می‌خواهند شیرینی حضور میلیونی مردم در انتخابات را زیر سوال ببرند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برخی‌ها می‌خواهند با القای موضوع انتخابات آزاد، شیرینی حضور میلیونی مردم در انتخابات را زیرسوال ببرند.

برخی می‌خواهند شیرینی حضور میلیونی مردم در انتخابات را زیر سوال ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در همایش آموزشی و توجیهی انتخابات در بوشهر اظهار داشت: انتخابات آزمونی برای ما و دشمنان است، انتخاباتی که هنوز آغاز نشده اما طراحی برای زیر سوال بردن آن با بیان انتخابات آزاد آغاز شده و این موضوع از زبان کسانی جاری شده که خود سال‌ها انتخابات مختلفی را برگزار کردند.

وی تصریح کرد: این اقدام پیامی برای ما دارد و آن این است که می‌خواهند همانند انتخابات گذشته شیرینی حضور میلیونی مردم را زیرسوال ببرند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: اقدام هوشمندانه وزارت کشور برای برگزاری همایش‌های آموزشی در کل کشور اقدامی ارزشمند است.

حسنوند افزود: این همایش‌ها اقدامی برای افشای توطئه‌های دشمن در زمینه انتخابات سال آینده و ایجاد هماهنگی بین هیئت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات است.

استان بوشهر سنگربانی مستحکم برای خلیج فارس خواهد بود

وی با اشاره به حضور فرمانداران و بخشداران استان فارس در بوشهر گفت: برادران و همکاران خود در استان فارس را به عنوان افرادی که سابقه‌ای دیرینه و عمیق با هم دارند می‌شناسیم و این پیوند در اجرای پروژه‌های بزرگ همچون آزادراه و راه‌آهن بیشتر می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر سنگربان مستحکم برای خلیج فارس خواهد بود.

ولایت‌مداری و سخت‌کوشی از بدیهیات دولت نهم و دهم است

استاندار بوشهر گفت: ولایت‌مداری و سخت‌کوشی از بدیهیات دولت نهم و دهم است و تمام مسئولان در این دولت ولایت‌مدار و سخت‌کوش هستند.

حسنوند گفت: شعار جمهوریت و اسلامیت در قانون تثبیت شده و برای اسلامیت نظام هزاران شهید تقدیم شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن علیه رهبران دینی و مسئولان نظامی و سیاسی کشور توطئه‌های زیادی کرد تا به نظام اسلامی خدشه وارد کند اما ذره‌ای در عزم آهنین نظام وارد نشد و ملت برای جمهوریت نظام وفاداری خود را ثابت کرد.

استاندار بوشهر گفت: برای اینکه جمهوریت نظام دچار خدشه شود توطئه‌های زیادی از سوی دشمن صورت گرفت اما حماسه‌های مختلف نشان داد ایران اسلامی همیشه سرفراز است و اسلامیت و جمهوریت دُر گران‌بهایی است که ملت با خون خود از آن پاسداری خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول