اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول نظام پزشکی شیروان و فاروج انجام شد

انتقاد از تأخیر در اعلام صلاحیت شرکت‌کنندگان انتخابات نظام پزشکی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های شیروان و فاروج نسبت به عدم استعلام هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره نظام پزشکی شهرستان‌های شیروان و فاروج از مراجع ذی‌صلاح در زمان مهلت قانونی انتقاد کرد.

انتقاد از تأخیر در اعلام صلاحیت شرکت‌کنندگان انتخابات نظام پزشکی

سید علی جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: به دلیل ضعف عملکرد و بی‌تجربگی هیئت نظارت شهرستان‌های مذکور، صلاحیت‌ها در موعد قانونی تاکنون انجام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این دوره از انتخابات 29 نفر از شهرستان‌های مذکور کاندیدا شده بودند، باید بعد از ثبت‌نام کاندیداها از تاریخ 13 دی‌ماه به مدت دو هفته با استعلام از مراکز چهارگانه وزارت بهداشت، نظام پزشکی، اطلاعات و ثبت احوال نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام می‌شد.

جوادی خاطرنشان کرد: متأسفانه در موعد مقرر این مراحل انجام نشده است و تا این تاریخ از سازمان نظام پزشکی شیروان و فاروج استعلام فوق به عمل نیامده است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد هیئت نظارت تصریح کرد: با توجه به وجود تخلفات صنفی تعدادی از کاندیدای فوق در دادسرای نظام پزشکی این شهرستان، این افراد دارای صلاحیت لازم برای شرکت در انتخابات نمی‌باشند، به دلیل بی‌اطلاعی هیئت نظارت و هیئت اجرایی از این‌گونه موارد، امکان تعیین صلاحیت غیرقانونی افراد فوق وجود دارد.

جوادی یادآور شد : موارد تخلفات فوق از ناحیه هیئت نظارت از سوی سازمان نظام پزشکی شیروان و فاروج به اطلاع هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات نظام پزشکی کشور رسانده شده است.

وی تأکید کرد: در صورت وجود خدشه در مسیر این دوره از انتخابات، مسئولیت فوق متوجه هیئت نظارت شهرستان شیروان خواهد بود.

رئیس سازمان نظام پزشکی شیروان و فاروج بیان داشت: طی روزهای اخیر نیر راهنمایی  و ارشادات لازم را به مسئولان مرتبط در این زمینه گوشزد کرده‌ایم.

جوادی همچنین زمان تبلیغات کاندیداها را از 23 بهمن به مدت 10 روز و زمان برگزاری انتخابات را چهارم اسفندماه سال جاری ذکر کرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های شیروان و فاروج گفت: هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی باید با بصیرت و بدون هرگونه گرایش سیاسی و جناحی عمل کند.

به گزارش فارس، در حال حاضر 200 نفر عضو سازمان نظام پزشکی شهرستان شیروان و فاروج هستند.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول