اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

حفظ تریبون دهه فجر از سوء استفاده‌های انتخاباتی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: حفظ امانت تریبون دهه فجر برای جلوگیری از سوء استفاده‌های انتخاباتی به نفع جناح و افراد ضروری است.

حفظ  تریبون دهه فجر از سوء استفاده‌های انتخاباتی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به ویژه برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان اصفهان اظهار کرد: از ابتدای آبان‌ماه امسال، 24 کمیته و 28 ستاد در شهرستان اصفهان برای برنامه‌ریزی ایام دهه فجر تشکیل و بیش از یک هزار و 900 برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دو همایش بین‌المللی طلیعه عفاف و حجاب و ادیان الهی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ستاد در دهه فجر است، ادامه داد: دو همایش و کرسی‌های هم‌اندیشی نیز در این 10 روز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه مدیران استان در برنامه‌های ارزشی مانند دهه فجر حضور بیشتر و پررنگ‌تری داشته باشند، خاطرنشان کرد: آذین‌بندی‌ها در سطح شهر باید بدون اسراف و جلب توجه صورت گیرد و فرمانداران در این خصوص در شهرستان‌ها دقت نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه حفظ امانت تریبون دهه فجر برای جلوگیری از سوء استفاده‌ها ضروری است، تصریح کرد: این روزها فرصت مناسبی برای جذب حضور حداکثری مردم در انتخابات است، بنابراین باید مراقب تبلیغات و ظاهر جامعه در این ایام بود.

عسگری تأکید کرد: نباید شرایطی فراهم شود که از جشن‌های دهه فجر به نفع جناح یا افراد در موضوع انتخابات بهره‌برداری شود.

وی از استاندار اصفهان خواست تا فعال‌ترین و ضعیف‌ترین دستگاه را در اجرای برنامه‌های گرامیداشت بزرگداشت فجر معرفی کند.

انتهای پیام/63002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول