اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

انتخابات ریاست‌جمهوری آینده تکلیف دشمنان را یکسره می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: انتخابات ریاست جمهوری آینده تکلیف دشمنان را روشن و یکسره خواهد کرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آینده تکلیف دشمنان را یکسره می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری آینده اصلی‌ترین هدفی است که دشمن آن را دنبال می‌کند ولی باید دانست که مردم ایران در این انتخابات شرکت گسترده خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: حضور مردم در این انتخابات بسیار پرشور خواهد بود و در این باره هیچ شکی وجود ندارد که حضور مردم به حدی گسترده خواهد بود که دشمن به کلی ناامید خواهد شد.

امام جمعه شوشتر اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی در حال فتنه‌گری و ایجاد اختلاف در کشور است و در این باره همه مسئولان و به ویژه سران قوا باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه باید به فکری رفع مشکلات در جامعه بود، افزود: دشمن در شرایط کنونی در حال افزایش فشارها به ایران است و تنها در راستای کمرنگ کردن انتخابات آینده تلاش می‌کند و در این باره نیز باید کوشید تا به مردم اطلاع‌رسانی کرد و مردم را از نیت دشمن آگاه کرد.

سلیمانی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در این باره آگاه هستند و به طور کامل منتظرند تا روز انتخابات فرا برسد و در راستای اجرای وظیفه ذاتی و اجتماعی خود وارد صحنه شوند.

امام جمعه شوشتر اظهار داشت: دشمن برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده است و به این دلیل باید دشمنت را در این راستای مایوس کرد.

سلیمانی گفت: مردم ایران به خوبی می‌دانند که دشمنان تنها در راستای تیشه زدن به ریشه ایران اسلامی تلاش می‌کنند و در این باره باید کوشید تا دشمن را مایوس کرد و بار دیگر از انقلاب اسلامی حمایت کرد.

وی افزود: مسئولان باید دست از اختلافات خود بردارند و تنها در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند و به این دلیل باید کوشید تا در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول