اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژمانفر: - 2

انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر اقتدار نظام را به رخ خواهد کشید

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: انتخابات سال آینده ریاست جمهوری بار دیگر اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشد.

انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر اقتدار نظام را به رخ خواهد کشید

به گزارش خبرگزاری فارس ازمشهد حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عصر امروز و در سلسله نشست‌های اخلاق انتخاباتی، انتخابات اخلاقی که در دادگستری خراسان‌رضوی برگزار شد در ارائه تحلیلی از چگونگی برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری در سال آینده، اظهار کرد: آنچه که باید در ارتباط با انتخابات سال آینده ریاست جمهوری به عنوان یک تحلیل ارائه داد این است که بی‌شک این جریان انتخاباتی به سمت و سوی رقم زدن اقتدار دیگر ایران در عرصه جهانی پیش می‌رود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی ادامه داد: البته در این میسر جریان‌های سیاسی مخالف نظام نیز برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند.

انتخابات 88 ناموفق نبود

وی در ادامه گریزی به جریانات گذشته انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 زد و اظهار کرد: عده‌ای عنوان می‌کنند که جریان انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 یک جریان انتخاباتی ناموفق بود اما این را باید گفت که برخلاف تصور آنان، انتخابات سال 88 ریاست جمهوری در کشور، یک جریان موفق انتخاباتی بود.

فتنه 88 اوج لجبازی دشمن در حضور گسترده مردمی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: آنچه که در جریان انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری شاهد آن بودیم، حضور گسترده و بی‌مثال مردم در این انتخابات بود که همین موضوع سبب لجبازی گروه‌های مخالف نظام شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: به نوعی آنان می‌خواستند با ایجاد جریان فتنه، شیرینی و این اقتدار نظام در عرصه انتخابات را در کام مردم ایران تلخ کنند.

پژمانفر در ادامه بیان داشت: همین موضوع سبب شد تا از قبل از اعلام نتایج شروع به شیطنت‌های سیاسی کنند که از جمله این موارد می‌توان به اعلام تبریک پیروزی انتخابات قبل از اعلام و نیز بیان اینکه اگر اسمی از آنان از صندوق‌های رای خارج نشود به نوعی در جریان انتخابات تقلب صورت گرفته است اشاره کرد که همه این موارد از شیطنت‌های سیاسی آنان قبل از اعلام نتایج بود.

جریان سیاسی برای انتخابات کاملا هوشمند عمل کنند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در ادامه و در پاسخ به پرسشی مبنی بر نقش جریان‌های سیاسی در برگزاری انتخاباتی سالم، گفت: جریان‌های سیاسی باید در ارتباط با حضور در عرصه انتخابات 92 کاملاً هوشمند عمل کنند، جریان فتنه پس از شکست خود در سال 88 و زمین گیر شدن آنان در عرصه انتخابات و میان مردم، به بررسی و شناسایی آسیب‌های شکل گرفته در این حوزه پرداخته‌اند.

پژمانفر در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در مدیریت انتخابات نیز اشاره و آن را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: آنچه که تا پایان مسیر انتخابات بر عهده رسانه‌ها است، مدیریت مسیر انتخابات با درج اخبار و اطلاع‌رسانی مناسب به آحاد اقشار جامعه است.

انتهای پیام/70001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول