اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل خبرگزاری فارس:

طرح انتخابات آزاد یک موضوع سوخته است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: مردم ایران می‌دانند که طرح موضوع انتخابات آزاد از طرف دشمن یک موضوع سوخته است.

طرح انتخابات آزاد یک موضوع سوخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید نظام‌الدین موسوی در جمع اعضای برجسته هیئت علمی و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان استفاده از چنین ظرفیت علمی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را مهم دانست.

وی با اشاره به اینکه با وجود تمام مشکلات انقلاب اسلامی به یک قدرت برتر جهانی شناخته شده است، گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته رشد بسیاری پیدا کرده و در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و دشمن نیز از همین جایگاه هراس دارد.

 

مدیر عامل خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه مناسب با مطالبه جهانی و رسالت باید خود را بسازیم، تصریح کرد: نگاه هوشمندانه به تهدیدها موجب افزایش قدرت نرم ایران می‌شود.

وی حرکت معادلات جهانی را به نفع جمهوری اسلامی ایران رو به جلو خواند و اذعان کرد: همواره در برابر حق، باطل با تمام سرمایه خود به جلو آمده است تا بتواند رانت‌هایی که دارد را حفظ کند.

موسوی وحدت در مسایل کلان و موضوعات اساسی کشور را همواره مورد تاکید امام راحل دانست و یادآور شد: آسیبی که در گذشته و نیز دوران فتنه وجود داشت، به دلیل زیر پا گذاشتن وحدت و دوری از ولایت بود ضمن اینکه آنچه موجب شده تا به سلامت از تمام بلایا و مشکلات عبور کنیم، مسئله ولایت بوده است.

وی بی‌توجهی نسبت به مسایل کلان کشور و دوری از خط ولایت را از دلایل دیگر وقوع حوادث فتنه خواند و تصریح کرد: همین مسئله می‌تواند در انتخابات و فضای سیاسی آینده آسیب وارد کند که نیاز به دقت و جلوگیری از منازعه‌گرایی است.

 

مدیر عامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه برداشت بنده این است که رهبر انقلاب منازعه‌گرایی را یک آسیب جدی برای کشور می‌دانند، افزود: رهبری تاکیدشان بر این است که با وحدت، توجه به مسایل اساسی مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

وی توجه به مردم و برطرف کردن مشکلات و حفظ وحدت و یکپارچگی کشور را از نکات مورد تاکید دانست و گفت: گفتمان آینده انتخابات از دل همین موضوع‌ها بیرون می‌آید ضمن اینکه از اکنون تمام مردم می‌دانند که طرح انتخابات آزاد یک موضوع سوخته است.

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان نیز در نشست مذکور با ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل خبرگزاری فارس اظهار کرد: با توجه به نقش دانشگاه در نظام اسلامی، این مکان همواره مورد آماج دشمنان قرار می‌گیرد.

 

حسن حبیبی تبیین روشنگرانه دانشگاه را کمک به فضای سیاسی این نهاد عنوان کرد.

وی خبرگزاری فارس را رسانه‌ای پای‌بند به اصول و فرمایش‌های امام (ره) و رهبری دانست و افزود: خبرگزاری فارس رسانه‌ای بسیار تاثیرگذار است.

در ادامه نشست مذکور هر یک از اساتید پرسش‌های خود را درباره مسایل روز و سیاسی کشور از مدیر عامل خبرگزاری فارس مطرح کردند و در این فضای صمیمی به پرسش‌ها پاسخ داده شد.

انتهای پیام/2300/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول