اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بهشهر:

برخی با مطرح کردن انتخابات آزاد، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بهشهر گفت: برخی با مطرح کردن انتخابات آزاد، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

برخی با مطرح کردن انتخابات آزاد، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سید ضیاالدین جباری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بهشهر اظهار داشت: مردم ما از اول انقلاب تاکنون با برگزاری 30 انتخابات، آزادانه انتخاب و آزادانه شرکت کردند و جای هیچ تردیدی در این راستا وجود ندارد.

وی ادامه داد: اکنون برخی از عناصر داخلی با بهره‌مندی از افکار و برنامه‌های دشمنان خارجی با بحث انتخابات آزاد، آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند که باید مراقب باشیم.

امام جمعه موقت بهشهر خاطر نشان داد: انتخابات ما در طول سال‌های مختلف آزاد بوده است و هیچ توطئه و ترفندی نمی‌تواند، حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند.

حجت‌الاسلام جباری تصریح کرد: آمریکا، اسراییل و انگلیس سه ضلع مثلث شوم هستند که در طول سال‌های مختلف انقلاب چشم طمع به این انقلاب و نظام داشته‌اند.

وی عنوان کرد: این سه ضلع مثلث شوم و سران اغتشاشات در انتخابات گذشته ایران اسلامی با برنامه‌ریزی مختلف به براندازی نظام و رهبری فکر کرده‌اند و اکنون نیز با برنامه‌ریزی و با بیان انتخابات آزاد همان تفکر و برنامه قبلی را دنبال می‌کنند و تنها رمزها و شعارهای آنان عوض شده است.

امام جمعه موقت بهشهر با بیان اینکه تکرار بحث انتخابات آزاد کمک به دشمن است، گفت: ما در دوران انقلاب اسلامی همواره انتخابات آزاد و سالم داشته‌ایم و بیش از 30 انتخابات آزاد برگزار کرده‌ایم که همه آزادانه بوده است.

جباری با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت رسول‌الله اعظم(ص) بر ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه میان امت اسلامی تأکید کرد و گفت: همه ما باید در این راستا با تمام توان وارد شویم.

وی یادآور شد: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی نیز از دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است که باید آگاهانه از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

امام جمعه موقت بهشهر با اشاره به تودیع و معارفه فرمانداران در بهشهر متذکر شد: جابجایی در مدیریت همواره وجود داشته است و هدف همه دلسوزان نظام باید خدمت‌رسانی به مردم باشد.

جباری اضافه کرد: ما دارای مسئولان دلسوزی هستیم و با تودیع خدمتگزاری همچون البرزی در سمت فرماندار گذشته بهشهر اکنون در خدمت محمدتقی نورزاد سرپرست فرمانداری بهشهر هستیم تا دوران خدمت‌گزاری ایشان را تجربه کنیم.

وی در پایان گفت: همه ما در هر جایگاه و منصبی باید بدانیم که سعادت دنیا و آخرت برای کسی است که دعای خیر مردم همراه او باشد.

انتهای پیام/86002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول