اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

انتخابات جای دشمن شاد‌کن‌ها نیست

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات جای دشمن ‌شاد‌کن‌ها و آنهایی که حیثیت نظام را به حراج گذاشته‌اند نیست.

انتخابات جای دشمن شاد‌کن‌ها نیست

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیش از هر زمان دیگر به جلب اعتماد و مشارکت مردم نیاز داریم تا کشور بیش از هر زمان دیگر از خطرات و آسیب‌ها مصون بماند.

وی گفت:‌ با مولفه‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد قطعاً این کشور با تکیه بر دو عنصر ولایت و همراهی مردم در برابر خطرات و آسیب‌های دشمن بیمه شده است و به یقین تحقق دموکراسی واقعی در این سرزمین حقیقتی است که هیچ وقت به باد فراموشی سپرده نشده و در الگو‌دهی آن هیچ خللی صورت نمی‌گیرد.

عضو مجمع نمایندگان شمال غرب کشور دموکراسی غرب را جز خرج دلارهای بی‌حد و حساب و پرستش پول و ثروت ندانست و افزود: قطعاً آزادی که در این کشور برقرار شده است محصول خون هزاران شهید و ایثارگری است که از جان و دل سرمایه اصیل خود را تقدیم نظام کردند.

نیکزاد کاندیدا شود زیر علم او هستم

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود به احتمال کاندیدا شدن علی نیکزاد به عنوان چهره شاخص دولت خدمتگزار از خطه اردبیل در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: اگر نیکزاد کاندیدا شود زیر علم وی جمع شده و از وی حمایت خواهیم کرد.

رقابت اصلی انتخابات آینده بین طرفداران دولت با اصولگرایان ولایی است

وی عنوان کرد: آنهایی که در انتخابات گذشته منافع این ملت و ملک را به خطر انداختند در انتخابات جایی ندارند و قطعاً رقابت اصلی مابین طرفداران دولت با اصولگرایان ولایی خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ از جبهه طرفداران دولت نیکزاد، الهام، لنکرانی و مشایی از کاندیداهای مطرح هستند که در قالب جبهه پایداری احتمال حضورشان بیشتر از سایرین است.

پیرموذن یادآور شد: در جبهه مقابل که با نام اصولگرایان ولایی تلاش می‌کنند تا وحدتشان را حفظ کنند ولایتی و قالیباف به عنوان نفرات اصلی به شمار می‌روند که احتمال دارد در یک توافق ولایتی کاندیدای اصلی شده و قالیباف نیز به عنوان معاون اول وی انتخاب شود.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اصولگرایان سعی می‌کنند با تیم قوی اقتصای، حسن مدیریت داخلی و تعامل سازنده بین‌المللی وارد میدان شده و در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول