اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

وحدت بین شیعه و سنی روزبه‌روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: وحدت شیعه و سنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

وحدت بین شیعه و سنی روزبه‌روز بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در مراسم هفته وحدت و مولود خوانی پیامبر اکرم (ص) که با حضور باشکوه مردم اعم از سنی و شیعه در مسجدالنبی اهل سنت شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: وحدت بین شیعه و سنی موضوعی است که از دیرباز در ایران اسلامی حاکم بوده است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در این زمینه، تصریح کرد: دشمنان به وحدت بین شیعه و سنی همواره به مانند یک موضوع جدی نگاه می‌کنند و از آن واهمه دارند.

باقری افزود: بر این اساس دشمن بر روی این موضوع دست گذاشته و در تلاش است تا برای بر هم زدن این وحدت و انسجام اقداماتی که دوست دارد انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید مردم ایران اسلامی با هوشیاری هر چه تمام‌تر این توطئه‌ها را شناسایی کنند، خاطر نشان کرد: ارتقای سطح آگاهی و بصیرت گام اساسی در این زمینه می‌تواند بردارد.

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: برای اینکه دست دشمنان از چنین اقداماتی کوتاه‌تر شود لازم است تا شیعه و سنی همچون گذشته با اتحاد برای ارتقای این وحدت تلاش کنند.

باقری اعلام کرد: تلاش برای رسیدن به موفقیت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف موضوعی است که شیعه و سنی نسبت به آن اهتمام جدی و کافی دارند.

وی تصریح کرد: برای اینکه به دشمنان نشان دهیم که توطئه‌های آن‌ها بی‌اثر است باید در مراسم هفته وحدت همچون سال‌های گذشته وحدت خود را به نمایش گذاشته و نسبت به نشان دادن اقتدار ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/61001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول