اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل ذهاب:

2 میراث گرانبهای شهدا وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ ذهاب گفت: وحدت و تبعیت از ولایت فقیه دو میراث گرانبهای شهدا هستند.

2 میراث گرانبهای شهدا وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه میرزا‌‌مراد پیرو  طی دیدار از خانواده شهدای اهل‌سنت این شهرستان به مناسبت هفته‌ وحدت، گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی به برکت خون پاک و مطهر شهدا در دوران مبارزات با رژیم طاغوت و هشت سال دفاع‌مقدس است.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، پیرو افزود: خون‌ مطهر ‌شهدا، انقلاب ‌اسلامی را در مقابل دشمنان که هدفی جز نابودی این نظام ‌الهی نداشتند را بیمه کرده و دست‌ طمع آنان را برای همیشه از این کشور کوتاه و قطع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران‌ اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، اقتصادی و سیاسی در اوج عزت و افتخار قرار دارد، مدیون رشادت‌ها و فداکار‌ی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در ادوار مختلف است که اجازه ندادند دشمنان برنامه‌های شوم خود را در این کشور به اجرا درآورند.

وی وحدت و تبعیت از ولایت‌فقیه را دو میراث گران‌بهای شهدا دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم، بیش‌‌‌ از پیش در اعتلای ارزش‌های اسلامی که از وصایا و اهداف شهدا است جامه عمل بپوشانند.

در ادامه این بازدید، امام‌جمعه سرپل‌ذهاب اعلام کرد: هفته‌ وحدت از یادگاران گران‌سنگ بنیانگذار کبیر انقلاب‌اسلامی ایران امام راحل و سرآغاز فصلی نو در مستحکم‌کردن پیوند میان مسلمانان و تجلی یکپارچگی امت اسلامی در همه عرصه‌ها است.

حجت‌الاسلام ‌مجید ‌صفدری با اشاره به ایستادگی و مقاومت شهدا در برابر طاغوت و طاغوتیان تصریح کرد: شهدا با درس گرفتن از آیه‌های ایثار و جهاد در مقابل همه قدرت‌های استکباری و ایادی آن‌ها ایستادند و برای تحقق حق از جان خود گذشتند.

امام جمعه موقت اهل‌ سنت سرپل‌ ذهاب خاطرنشان کرد: برای حفظ عزت ‌اسلام در برابر توطئه‌های استکبار‌ جهانی، وحدت قوی‌ترین عامل برای ایجاد و حفظ اقتدار مسلمانان است که باید ارزش‌های متعالی اسلام با اتحاد مسلمانان حفظ شود تا بشریت از حاکمیت غیر خدا و جهالت نجات یابد.

ماموستا ملا‌‌غفور مرادی اظهار کرد: هرگز فراموش نمی‌کنیم که عده‌ای از جوانان این مرز و بوم در دفاع از کشور به میدان نبرد رفتند و جان‌گرانمایه خود را در راه حفظ ارزش‌های ناب اسلامی فدا کردند تا با خون خود بقای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و امنیت امروز ما را سبب شوند.

گفتنی است: فرماندار و مسئولان سرپل ‌ذهاب در این دیدار با حضور در منازل سه شهید بزرگوار از خانواده شهیدان مراد نجفی کرمانشاهی، خسرو نورایی و محمد محمودی، با اهدای هدایایی تجلیل به‌عمل آوردند.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول