اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی

مرکز عرضه محصولات کشاورزی در بویین‌ زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین از احداث و راه‌اندازی مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، مواد غذایی و لوازم خانگی در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

مرکز عرضه محصولات کشاورزی در بویین‌ زهرا افتتاح می‌شود

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بزرگ‌ترین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، مواد غذایی و لوازم خانگی به همت شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران شهر بویین زهرا تا پایان سال جاری در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

این مسئول بیان کرد: شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران شهرستان بویین زهرا با ایجاد و راه‌اندازی مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، مواد غذایی و لوازم خانگی در فضایی بیش از یک هزار مترمربع به دنبال حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان، تنظیم بازار، حذف واسطه‌های غیر ضروری، رفاه حال مصرف کنندگان بوده و در این زمینه فعالیت می‌کند.

معین‌الدین با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز عرضه محصولات در شهرستان بویین زهرا به افزایش سطح معیشتی شهروندان بویین زهرایی کمک می‌کند، تصریح کرد: شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران بویین زهرا با ایجاد 25 غرفه عرضه مستقیم محصولات مختلف تأثیر بسزایی در اشتغال‌زایی جوانان بویین زهرایی داشته است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین پیرامون رویکرد‌های ویژه تعاونی روستایی ابراز داشت: شبکه تعاون روستایی همواره اجرا کننده بخشی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی را در عرصه نظام توزیع کالا، نهاده‌های کشاورزی خرید و همچنین عرضه محصولات تولیدی کشاورزان بوده و در این راستا حرکت می‌کند.

معین‌الدین حمایت از تولید کنندگان فعال بخش کشاورزی و عرضه محصولات از تولید به مصرف را از مهم‌ترین برنامه‌های شبکه تعاون روستایی دانست و خاطر نشان کرد: باید با تلاش و کوشش فراوان زمینه را برای توسعه روستایی فراهم کرد و سبب افزایش رضایت‌مندی روستائیان شد.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول