اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 21 حمزه آذربایجان:

به دنبال تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز ارتش هستیم

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر 21 حمزه آذربایجان بر استفاده بهینه از امکانات موجود این لشگر و استفاده از تعاونی‌های نیروهای مسلح برای گسترش کشاورزی و اشتغالزایی در استان تاکید کرد.

به دنبال تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز ارتش هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار سرتیپ میرحبیب میربیرنگ در نشستی با مسعود محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی بر استفاده بهینه و اصولی از اراضی و سالن‌های موجود لشگر 21 حمزه در سطح استان با همکاری بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: امیدوارم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بتوانیم قدم‌های موثری در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در عرصه ارتش جمهوری اسلامی ایران برداشته باشیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان محصولات کشاورزی مورد نیاز خویش را در این لشگر و در سطح ارتش خود تولید کنیم، ادامه داد: می‌توان در صورت انجام این مهم، مازاد تولید را نیز در بازار به فروش رساند.

سرتیپ میربیرنگ با بیان اینکه برای کمک به اقتصاد خانواده پرسنل 21 حمزه آذربایجان در پی ایجاد و توسعه مشاغل خانگی در میان خانواده‌های نظامی هستیم، ادامه داد: با استفاده از تسهیلات اعطایی از طرف سازمان جهادکشاورزی استان می‌توان اقدامات گسترده‌ای در این عرصه انجام داد.

وی با بیان اینکه می‌توان از طریق تعاونی‌های زیر نظر ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به زراعت، باغبانی و تولید محصولات دامی و لبنی کنیم، افزود: سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی نیز می‌تواند در این مسیر با  اختصاص زمین از اراضی ملی، این مجموعه را یاری رساند.

فرمانده لشگر 21 حمزه آذربایجان بر تشکیل کمیته مشترک مابین این لشگر و سازمان جهادکشاورزی استان تاکید کرد و ادامه داد: بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی در هر کشور محسوب می‌شود و این امر از یک سو به دلیل نیاز تمام جوامع به خودکفایی در تأمین غذای اعضای آن جامعه است و از سوی دیگر به این دلیل که بخش کشاورزی پیش‌نیاز بسیاری از بخش‌های دیگر اقتصادی محسوب می‌شود و نیز حوزه مهم اشتغال‌زایی در جامعه به شمار می‌رود و از این رو به عنوان یکی از بخش‌های راهبردی اقتصاد به ایفای نقش می‌پردازد.

انتهای پیام/60002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول