اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نوشهر خبر داد

جمع‌‌آوری 5 تن زکات محصولات کشاورزی در نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان نوشهر از جمع‌‌آوری پنج تن زکات محصولات کشاورزی شامل مرکبات و کیوی در این شهرستان خبر داد.

جمع‌‌آوری 5 تن زکات محصولات کشاورزی در نوشهر

رفیع خانکشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره عملکرد این نهاد در بخش اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال اظهار داشت: یک‌هزار و 85 سهمیه اشتغال شهرستان نوشهر برای مددجویان در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه 2 میلیارد و 591 میلیون تومان اعتبار مصوب این طرح‌ها بوده است، بیان داشت: تحقق این اعتبار نیازمند همکاری و مشارکت بانک‌های عامل است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر از ابلاغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار توسعه بخش کشاورزی به این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبار باید از طریق بانک کشاورزی به مددجویان برای توسعه اشتغال در بخش کشاورزی اختصاص یابد.

این مسئول در ادامه از توانمندسازی 50 خانوار مددجوی کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد مددجو با استفاده از تسهیلات اشتغال به مرحله خودکفایی رسیدند و از طرح مستمری‌بگیری کمیته امداد خارج شدند.

خانکشی درباره عملکرد بخش مسکن این شهرستان در سال جاری نیز گفت: تاکنون 18 میلیون تومان اعتبار برای احداث مسکن مددجویان این نهاد اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار برای احداث سه واحد مسکن بوده است، ابراز داشت: 48 میلیون تومان نیز در قالب کمک‌های خیران برای احداث دو واحد مسکن مددجوی جذب شده و در دهه فجر این دو واحد آماده واگذاری است.

مدیر کمیته امداد شهرستان نوشهر بیان داشت: یک‌هزار و 250 حامی نیز در این شهرستان از 240 یتیم حمایت می‌کنند.

خانکشی از جمع‌‌آوری پنج تن زکات محصولات کشاورزی شامل مرکبات و کیوی در این شهرستان خبر داد و گفت: زکات جمع‌آوری شده در بین نیازمندان توزیع شد. 

انتهای پیام/2296/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول