اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

رونمایی از محصولات کشاورزی سالم استاندارد در اصفهان

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز رونمایی از محصولات کشاورزی سالم استاندار و نصب برچسب استاندارد بر روی آن در همایش تولید محصولات سالم در اصفهان صورت گرفت.

رونمایی از محصولات کشاورزی سالم استاندارد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز نشست تخصصی تولید محصولات سالم و پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در اصفهان برگزار شد.

اعطای گواهی استاندارد تشویقی به تولید‌کنندگان محصولات کشاورزی سالم از جمله محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای از جمله محور‌های این همایش به شمار می‌رود.

همچنین پیش از ظهر امروز رونمایی از محصولات کشاورزی سالم استاندار و نصب برچسب استاندارد بر روی آن در همایش تولید محصولات سالم در اصفهان صورت گرفت.

در حال حاضر کشاورزان موجود در سطح استان در راستای تولید محصولات سالم تلاش می‌کنند و محصول سالم براساس استاندارد‌های ملی و جهانی موجود فاقد باقیمانده‌های غیر‌مجاز است.

در حال حاضر جوامع پیشرفته و توسعه‌یافته در راستای دست‌یابی به تولید محصولات سالم حرکت می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران نیز از حدود پنج سال گذشته تاکنون اقدامات بسیاری را در راستای تولید محصولات کشاورزی سالم انجام داده است.

در این همایش که با حضور جمعی از مسئولان استان و کشور و بهره‌برداران محصولات کشاورزی موجود در استان اصفهان برگزار شده بود حدود 35 نفر از این بهره‌برداران گواهینامه‌های استاندارد محصولات سالم را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول