اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

دولت محصولات کشاورزی را یا تضمینی بخرد یا صادر کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: دولت در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی محصولات کشاورزی این منطقه را یا خرید تضمینی کند یا صادر نماید.

دولت محصولات کشاورزی را یا تضمینی بخرد یا صادر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکاکی گفت: با توجه به اینکه اغلب مردم ما ارتزاقشان از راه کشاورزی و اشتغال نیروهای انسانی در این بخش است اما بین هزینه کرد و برداشت آنان اصلاً توازن وجود ندارد.

امام جمعه کاکی افزود: امسال کشاورزان مواد مورد نیاز و ابزار و حتی آماده‌سازی زمین را به قیمت چند برابر سال‌های گذشته داشته‌اند ولی قیمت فروش محصول بسیار پایین است و متضرر شده‌اند.

وی افزود: از مسئولان و جهاد کشاورزی خواستار خرید تضمینی به قیمت مطلوب محصولات هستم یا اینکه اگر تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار داخلی وجود ندارد تدبیر نموده و صادرات محصولات را تسهیل نمایند.

خطیب جمعه کاکی خاطرنشان کرد: اغلب کشاورزان مقروض شده‌اند یا توان پرداخت اقساط تسهیلات خود را ندارند؛ مردم این منطقه با تبعیت از اندیشه‌های نورانی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و با امیدواری، تمام دارایی خود را در زمین‌های کشاورزی سرمایه گذاری کرده‌اند و امروز حقشان حمایت همه جانبه می‌باشد تا به دستورات ولی امر مسلمین و تدابیر حکیمانه آن بزرگوار عمل کرده باشیم.

محمدی افزود: دولت در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی محصولات کشاورزی این منطقه را یا خرید تضمینی کند یا صادر کند.

امام جمعه کاکی یادآور شد: کشاورزان با هزینه سنگین و قیمت پایین محصولات متضرر شده‌اند.

انتهای پیام/66007/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول