اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع):

مردم حرکات فتنه‌گران را رصد کنند/ اجازه ندهیم عده‌ای دوباره فتنه‌گری کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: همه باید برای انتخابات آتی بصیر و هوشیار باشیم و تمام حرکات فتنه‌گران و دشمنان را زیرنظر داشته باشیم و اجازه توطئه دوباره و فتنه جدید را به هیچ فرد و گروهی ندهیم.

مردم حرکات فتنه‌گران را رصد کنند/ اجازه ندهیم عده‌ای دوباره فتنه‌گری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار علی نصیری ساعاتی پیش در نخستین همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: دشمنان نظام دوباره در صدد ایجاد توطئه و نیرنگ‌های شیطانی هستند و این بار با راه‌انداختن تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌خواهند آستانه صبر و شکیبایی مردم را پایین بیاورند.  

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عنوان کرد: دشمنان استکباری تلاش دارند، مردم ایران را از ارزش‌های خود جدا کنند، اما باور و اعتقاد شکل گرفته در نظام اسلامی مانع این مهم شد و مردم با تمسک به اصل ولایت فقیه مانع پیشبرد اهداف دشمنان گشتند. 

وی در ادامه بیان کرد: کارشکنی‌های دشمنان قسم خورده نظام هیچ‌گاه پایان‌پذیر نیست و در تمام طول تاریخ نیز ما شاهد این دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها بوده‌ایم و فتنه 88 آخرین آنها بود که با پاسخ دندان‌شکن مردم ولایی ایران اسلامی در 9 دی روبرو شد.‌ 

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: همه باید برای انتخابات آتی بصیر و هوشیار باشیم و تمام حرکات و رفتارهای فتنه‌گران و دشمنان را زیر نظر داشته باشیم و اجازه توطئه دوباره و فتنه جدید را به هیچ فرد و گروهی ندهیم.

انتهای پیام/2462/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول