اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی بسیج استان اصفهان:

برخی خواص در پازل فتنه‌گران جا داشتند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی بسیج استان اصفهان با اشاره به توجیه برخی اقدامات در فتنه 88 توسط عده‌ای از خواص گفت: این موضوع جای تعجب ندارد، چرا که آنها پیش از این نیز در پازل فتنه‌گران جایی داشتند و غیرمستقیم به آنها کمک می‌کردند.

برخی خواص در پازل فتنه‌گران جا داشتند

علی رئیسیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برخی از پیشکسوتان انقلاب مدتی است این مبحث را مطرح می‌کنند که فتنه 88 تنها یک هیجان و بروز احساسات مردمی بوده و هیچ‌گونه برنامه‌ریزی قبلی در این باره از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام وجود نداشته است.

وی افزود: جالب اینجاست این افراد که خود را به انقلاب منسوب می‌کنند با وجود تاکیدهای رهبر انقلاب بر برنامه‌ریزی دشمن در فتنه 88 تاکنون یک بار از کلمه فتنه استفاده نکرده‌اند، در حالی که اگر با وجدان خود تنها شوند به خوبی به عمق فاجعه اعتراف می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی بسیج اصفهان تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها بر این نکته تاکید داشتند که این فتنه بسیار عمیق بود، اما دشمن باور مردم ایران به ارزش‌های انقلابی خود را نادیده گرفته بودند و با هوشیاری مردم ایران بود که دشمنان به نتیجه دلخواه خود نرسیدند.

وی ادامه داد: برای درک عمق فاجعه در فتنه 88 کافی است، صحبت‌های بازداشت‌شدگان فتنه 88 را مرور کنیم که اعتراف به قصد خود برای براندازی نظام کردند و در این راستا به دشمنان چراغ سبز نشان دادند، ضمن اینکه اعتراف‌های افرادی که توبه‌نامه نوشتند، جای هیچ‌ بهانه‌ای درباره اجباری نبودن اعترافات افراد بازداشتی را نمی‌گذارد.

رئیسیان ادامه داد: فتنه‌گران از ابتدا قصد داشتند که با اتکا به آرای فردی مانند موسوی قدرت رهبری و نظام را کاهش دهند و یا با رمز تقلب در انتخابات در براندازی نظام بکوشند.

وی تاکید کرد: مردم کشور به اندازه کافی هوشیار و آگاه هستند که خود در این باره قضاوت کنند، چرا که خود شاهد اهانت‌های برخی اصلاح‌طلبان همانند قرآن‌سوزی، پاره کردن عکس امام خمینی (ره) و شعارهای آنها بر ضد ولایت فقیه بودند که تمام آنها با اهداف مردم ایران تناقض داشت.

مسئول حوزه نمایندگی بسیج اصفهان افزود: به لطف خداوند مردم به موقع اهداف شوم این افراد را درک کردند و با حماسه نهم دی بار دیگر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کردند.

وی تأکید کرد: این عجیب نیست که برخی پیشکسوتان انقلاب اکنون فتنه 88 را تنها یک شور و هیجان به حساب آورند، چرا که این افراد در پازل کاری این افراد حضور داشتند و غیرمستقیم کمک‌هایی به این افراد کردند.

وی اظهار کرد: اگرچه این نکته نیز مهم است که انتظار مردم ما از برخی افراد پیشکسوت انقلاب این بود که یک بار کلمه فتنه را به کار ببرند و با مردم ایران هم‌سو شوند، اما مشخص نیست که چرا آنها همچنان در جبهه این افراد کار می‌کنند و همین مسائل بود که سبب شد در 9 دی مردم بر علیه آنها نیز شعارهایی بدهند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول