اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مواضع آقای عسگراولادی درباره سران فتنه مایه تعجب و باطل است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان اخیر عسگراولادی پیرامون فتنه‌گران گفت: جامعه مدرسین در این زمینه تصمیمی اتخاذ نکرده است اما در عین احترامی که برای وی به دلیل سوابق و خدماتش قائلیم ولی این مواضع وی باطل است.

مواضع آقای عسگراولادی درباره سران فتنه مایه تعجب و باطل است

حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان اخیر عسگراولادی پیرامون فتنه‌گران اظهار کرد: جامعه مدرسین به عنوان شخصیت حقوقی تصمیمی اتخاذ نکرده اما اعضای جامعه این موضع‌گیری را تائید نکرده‌اند.

وی افزود: مقتضای اصولگرایی این است کسانی که بالاترین خیانت را به نظام کردند، به عنوان سران فتنه شناخته شدند و مایه تعجب است که آقای عسگراولادی که در عین حال که می‌دانیم طرفدار انقلاب است چطور این سخنان را گفته است در حالی که سران فتنه آبروی نظام را بردند و امکان بازگشتشان به صحنه نظام و انقلاب نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: اینکه عسگراولادی تاکنون هم صریحاً سخنان خود را نفی نکرده بلکه گفته است اینها سران فتنه نیستند و سران فتنه آمریکا هستند، پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: این سخنان در حالی عنوان شده است که خیانت آنها در جریان ادعای تقلب شفاف بود که حتی خود غربی‌ها از آن به عنوان رمز فتنه یاد کردند و اینها در برابر قانون اساسی ایستادند و به هیچ چیزی پایبند نیستند.

رجبی با اشتباه خواندن نظرات عسگراولادی گفت: وی می‌بایست اشتباه خود را اصلاح می‌کرد یا می‌گفت منظورش این نبوده که آنها به دامان ملت برگردند چرا که راه بازگشتی برای سران فتنه متصور نیست.

وی تاکید کرد: ما در عین احترامی که برای وی به دلیل سوابق و خدماتش قائلیم اما این موضع‌گیری باطلی است و یقین دارم هیچ یک از اعضا این موضع‌گیری را قبول ندارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: ایشان با اینکه اعلام می‌کنند کاملا پیرو جامعه مدرسین و روحانیت هستیم جا داشت نظر جامعه را مبنا قرار می‌دادند و پیروی از جامعه مدرسین یک مصداقش هم همین است.

انتهای پیام/78001/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول