اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

برخی مسئولان در فتنه 88 تجدید و برخی رفوزه شدند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در فتنه 88 برخی مسئولان تجدید و برخی مردود شدند ولی مردم با تبعیت و سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری پیروز میدان بودند.

برخی مسئولان در فتنه 88 تجدید و برخی رفوزه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، علی فضلی صبح امروز در همایش یادواره شهدای حماسه کربلای 5 در شهر چناران اظهار کرد: هشت ماه فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری نهم، به اندازه 8 سال دفاع مقدس هزینه ندادیم و ملت در این فتنه پیروز میدان بودند.

وی افزود: در فتنه 88 برخی مسئولان تجدید و برخی مردود شدند ولی مردم با تبعیت و سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری پیروز میدان بودند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: کسی که به تکلیف خود عمل می‌کند، در این تکلیف چه شکست بخورد و چه پیروز شود به تکلیف عمل کرده و دوران دفاع مقدس و در زمان فتنه مردم به تکلیف خود عمل کردند.

فضلی بیان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس دورانی بی‌بدیل و بی‌نظیر بود و باید آن دوران را حفظ و قدر بدانیم.

وی به سخنی از مقام معظم رهبری در ارتباط با کربلای 5 اشاره کرده و اظهار کرد: کربلای 5 از شب‌های قدر این انقلاب برای امت است و هر کس آن را حفظ نکند و فراموش کند از اردوگاه ما خط می‌خورد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: کربلای 5 آزمایشی بود که در حدود 53 هزار شهید، مجروح و مصدوم تقدیم به اسلام شد و توانستیم با موفقیت و سربلندی از این آزمون سخت خارج شویم.

فضلی خاطر نشان کرد: جبهه هشت سال دفاع مقدس جبهه عشق و داوطلبی بود و 85 درصد از رزمندگان عملیات کربلای 4 و 5 را دریادلان بسیجی عهده‌دار بودند.

وی به راهیان نور اشاره کرد و گفت: امروزه مردم ایران به کربلای ایران به میهمانی شهدا می‌روند و سال گذشته قریب به 4 میلیون نفر از کربلای ایران بازدید کرده که 88 درصد آنان نخستین بار بود که از این مکان بازدید می‌کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی، امام جمعه چناران اظهار کرد: مردم ایران دو امتحان بزرگ راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد ماه 92 را در پیش‌رو دارند که ملت با حضور و با بصیرت خود مشتی محکم بر دهان دشمنان می‌کوبند.

تاجی افزود: دشمنان از خیلی وقت پیش برای انتخابات 92 برنامه‌ریزی کرده‌اند و ما نباید اجازه دهیم که فتنه 88 تکرار شود و همگان باید گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و با انتخاب فردی اصلح و مطیع ولایت فقیه در مسیر رهبر فرزانه انقلاب گام برداریم.

وی ادامه داد: شهرستان چناران 400 شهید، 750 مجروح و 44 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده و چناران شهر گردان یدالله است که این گردان زبانزد خاص و عام مردم ایران است.

امام جمعه چناران بیان داشت: مردم شهیدپرور چناران پابه‌پای سیاست‌های نظام حرکت می‌کنند و مردم این شهرستان با بصیرت در تمامی انتخابات شرکت می‌کنند.

در ادامه محمد دهقان، نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سردار فضلی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جمع مردم چناران افتخار است و ایشان شهید زنده هستند.

وی افزود: من در برابر همه رزمندگان و جانبازان سر تعظیم فرود می‌آورم.

در این یادواره در این مراسم فرماندار شهرستان، ائمه جمعه شهر گلبهار و گلمکان و دیگر مسئولان حضور داشتند و از خانواده‌های شهدا تجلیل و خاطراتی توسط فرمانده گردان یدالله سردار فتوحی بیان شد.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول