به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجتالاسلام حمید رسایی طی سخنانی در همایش بزرگ بصیرت در حسینیه نصرت در مشهد به بررسی زوایای فتنه جدید پرداخت و اظهار کرد: در سال 67 نخستین بحران انقلاب اسلامی ایران از درون شکل گرفت که جریان آقای منتظری بود.
وی افزود: در مورد اعزام به جبهه آقای منتظری توصیه میکرد طلبهها به میدان جنگ نروند اما هنگامی که امام در مورد شهدای روحانی پیام میدادند انسان به عرش میرفت، ببینید تفاوت تا چه اندازه است.
رسایی ادامه داد: در حالیکه در بین قشرهای مختلف بیشترین شهید در قشر روحانیت است در جریان آقای منتظری بسیاری از افراد خواص مقبول بودند اما به مرور زمان مردود شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نخستین کسی که ولایت فقیه را درک نکرد، خود آقای منتظری بود این در حالی بود که وی دو جلد کتاب در مورد ولایت فقیه نوشته بود.
وی خاطر نشان کرد: عاقبت وقتی منتظری از دنیا رفت ،در تلویزیون بهائیت مشاهده شد که آنها برای فوت آقای منتظری اشک ریختند این در حالی است که این افراد سایه شیعه را با تیر میزنند اما در مورد فوت منتظری گریه کردند.
رسایی گفت: دشمن روی آقای منتظری سرمایهگذاری کرده بود به گفته امام(ره) صدای منافقین از بیت منتظری شنیده میشد اما مسئله اساسی این است که امروز صدای منافقین از کدام بیت بیرون میآید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فتنه دوم به نام اصلاحات در سال 77 شکل گرفت، اصلاحطلبی و اصولگرایی حسن و قبح عقلی نیست زیرا بستگی دارد که اصول چیست.
وی یادآور شد: هدف اصلاحطلبی ضربه زدن به ولایت فقیه بود و دنبال برچیدن مبانی دینی بودند اما مبانی اصولگرایی که رهبر انقلاب به آن اشاره دارند اعتقاد به اسلام، امام و رهبری است؛ همچنین مقام معظم رهبری در خطبههای نماز جمعه اصولگرایی را به معنی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض دانستند.
رسایی با اشاره به ویژگیهای فتنه آینده در کشور گفت: نشانه فتنه آینده این است که پیکان فتنه ولایت فقیه را هدف قرار میدهد، این حرکت ممکن است در قالب اصلاحطلبی ،عدالتطلبی، قانون اساسی باشد و رسانههای دشمن و بیگانه نیز از چنین حرکتی تعریف و تمجید و حمایت میکند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در رأس فتنه 88 نیز افرادی حضور داشتند که در کنار امام راحل بودند.
وی اظهار کرد: جبهه دوم خرداد آهسته آهسته به این نتیجه رسیدند که هر زمان که ملت ایران بین بیدینی و دینداری قرار بگیرند دینداری را انتخاب میکنند اما این افراد موضوع دین سخت و آسان را در بین جامعه القا کردند و موفق شدند تا چند سال این طرح شکل گرفت.
رسایی خاطر نشان کرد: خاتمی الگوی دین آسان و صانعی مرجع تقلید دین آسان شد و احکامی از ایشان صادر شد که بسیار سهل و آسان بود و یکی از دلایلی که جامعه مدرسین در این مورد مطرح کرد اینکه این احکام مبنای فقهی ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامیکه موضوع کنفرانس برلین نمایان شد مردم آگاه شدند که دین سخت و آسان مطرح نیست بلکه موضوع بیدینی و دینداری است.
انتهای پیام/70002/ج40/د1000