اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان:

فتنه‏ها در زمان غیبت حضرت مهدی (عج) بروز می‏یابد

خبرگزاری فارس: مسئول بنیاد مهدویت و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: در زمان غیبت حضرت مهدی (عج) فتنه‏ها بروز پیدا می‏کند و هر روز فتنه جدیدی به وجود می‏آید.

فتنه‏ها در زمان غیبت حضرت مهدی (عج) بروز می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محسن فاطمی‏نیا پیش از ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب در مهدویت که با حضور بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و ادارات وابسته در سالن اجتماعات شهید ترحمی برگزار شد، اظهار کرد: در زمان غیبت حضرت مهدی(عج) فتنه‏ها بروز پیدا می‏کند و هر روز فتنه جدیدی به وجود می‏آید که این فتنه‏ها گاهی از قتل بزرگترند.

وی بیان کرد: اگر دشمن دیروز در مرزهای آبی و خاکی ما بود و کشته‏های ما شهدای دفاع از ارزش‏ها و تمامیت کشور بودند، امروز دشمن وارد خانه‏ها شده و تلفات این جنگ دیگر شهید نیست که الگوی بارز آن شیطان‏پرستی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان کشاورزی استان سمنان نیز در این مراسم به شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اشاره کرد.

حجت‌ا‏لاسلام غلامرضا میرزائیان گفت: ولایت حضرت مهدی(عج) نیز مانند پدر بزرگوارشان از همان جایگاه و منصب در نزد خداوند برخوردار است.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه اسلام دین علم و آگاهی است، اظهار کرد: دین به معنی داشتن بصیرت است.

حجت‏الاسلام حمیدرضا دادوندی ادامه داد: موضوع عفاف و حجاب در فطرت انسان جای دارد و زیبنده گوهری برای نگهداری صدف و پوشش است.

وی گفت: اسلام به زن ارزش داده و زن را به عنوان حسنه در خانواده معرفی می‏کند و باید سعی کنیم که این حسنه به سیئه تبدیل نشود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر حفظ حجاب تصریح کرد: باید حیا را نگه داشت تا حجاب حفظ شود.

دادوندی افزود: حکومت، دین و رهبری امام عصر (عج) جهانی است و ما نیز باید سعی کنیم تا از سربازان آن حضرت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در زمان غیبت حضرت مهدی (عج) بالاترین نقش را زنان جامعه بر عهده دارند.

انتهای پیام/2249/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول