اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان مطرح کرد

«تقلب»‌ کلیدواژه فتنه 88 و «انتخابات آزاد» کلیدواژه فتنه جدید

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: "تقلب" کلیدواژه فتنه 88 و "انتخابات آزاد" کلیدواژه فتنه جدید در خرداد سال 1392 است.

«تقلب»‌ کلیدواژه فتنه 88 و «انتخابات آزاد» کلیدواژه فتنه جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد راهیان نور در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ملت ایران همچنان بر مواضع انقلابی خود استوار است و در این مسیر ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد.

احتمال هر نوع حمله کلاسیک جنگی از سوی دشمن بسیار ضعیف است

وی تصریح کرد: در جنگ کلاسیک و پیشرفته‎ای صدام به پشتوانه آمریکا جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کرد اما ملت ایران با فرهنگ عاشورایی، دینی و بدون تجهیزات حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دست دشمن نداد.

استاندار گلستان ادامه داد: اکنون دشمن ضعیف شده و ارتش و سپاه ایران مجهز به پیشرفته‎ترین سلاح‎ها هستند و احتمال هر نوع حمله کلاسیک جنگی از سوی دشمن بسیار ضعیف است.

قناعت با اشاره به اینکه دشمن حتی قدرت اینکه دولت سوریه را زمین‌گیر کند را ندارد بیان داشت: آنها اکنون بحث آشوب‎ها و بحران‎ها را در سوریه کلید زدند و می‎خواهند همین کار را برای کشورهای عراق و لبنان ایجاد کنند.

بیش از هر زمانی امنیت برون‎مرزی در کشور تثبیت شده است

وی با تاکید بر اینکه بیش از هر زمانی امنیت برون‎مرزی در کشور تثبیت شده است متذکر شد: در حال حاضر برای امنیت برون‎مرزی که خدای ناکرده برخی از استحاله‌شده‎های داخلی که پیر و فرتوت فکری، سیاسی و نه از لحاظ سنی شده‎اند منافع فرزندان، حزب و گروه‎شان را بر منافع انقلاب ترجیح می‎دهند و با دشمن همراهی می‎کنند مخصوصاً برای انتخاباتی که در پیش است، خود را آماده کرده‎اند.

استاندار گلستان یادآور شد: ملت ایران تودهنی محکمی به دشمنان بیرونی زده است و بعد از آن تودهنی دیگری به فتنه‎های داخلی و فتنه‎هایی که در پیش است، زده‎اند.

قناعت با تاکید بر اینکه مشکلات، کمبودها و کاستی‎ها نباید مانع اعزام کاروان‎های راهیان نور شود افزود: انگیزه الهی برای اجرای این کار بزرگ و عظیم کمتر از دفاع مقدس و جهاد نیست.

وی بیان داشت: برای اینکه جلوی فتنه‎های جدید دشمن را بگیریم باید کارهای ارزشمند و فضاهای معنوی را در جامعه احیا کنیم که یکی از این کارها راهیان نور است.

اگر تائید شهدا را می‎خواهیم باید موضوع راهیان نور را جدی‎تر بگیریم

استاندار گلستان با اشاره به اینکه اگر تائید شهدا را می‎خواهیم باید موضوع راهیان نور را جدی‎تر بگیریم اظهار کرد: قشر جوان و دانشجو باید در اولویت اعزام کاروان‎های راهیان نور باشند و ببینند که این کشور با دست خالی چگونه دشمن تا دندان مسلح را عقب زد.

قناعت با تاکید بر اینکه باید در این راه ثابت‌قدم بمانیم ابراز داشت: هر چند تحریم‎ها مشکلاتی را ایجاد کرده اما بعد از آن عزت، رفاه و آسایش برای ملت ایران رقم خواهد خورد بنابراین نباید بگذاریم کمبود نقدینگی مانع این کار عظیم در کشور شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران بیش از گذشته به جد دنبال این کار باشند افزود: همه نوع حمایت و پشتیبانی لازم را از راهیان نور انجام خواهیم داد.

دانشجو و استاد خط مقدم جبهه در معرض آسیب بیشتری قرار دارند

استاندار گلستان با بیان اینکه دانشجو و استاد خط مقدم جبهه، در معرض آسیب بیشتری قرار دارند و باید واکسینه باشند اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن تمام توجه خود را به موضوع راهیان نور معطوف کرده باید به طور جدی‎تری در این زمینه گام برداریم.

انتهای پیام/2307/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول