اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه و بویراحمد:

فرصت‌طلبی و دنیاپرستی از موارد بارز فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه و بویراحمد، فرصت‌طلبی و دنیاپرستی را به عنوان یکی دیگر از آسیب‌های مترتب بر انقلاب عنوان کرد و گفت: یکی از موارد بارز این انحصار و فرصت‌طلبی، فتنه 88 بود.

فرصت‌طلبی و دنیاپرستی از موارد بارز فتنه 88 بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه که با موضوع انقلاب اسلامی فرصت‌ها و چالش‌ها برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای دو شاخصه الهی بودن و مردمی بودن بود و همین مسئله باعث پیروزی انقلاب شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه چالش‌ها در همه جوامع وجود دارند، ادامه داد: تبدیل چالش‌ها به فرصت در این مواقع بهترین راهکار مقابله با دشمن است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری با چالش‌های گوناگون روبرو شد که به واسطه اراده جمعی و تبعیت از رهبری دینی همه این چالش‌ها را پشت سر گذاشت.

جعفری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دوران‌های سختی را در دهه‌های اول و پس از آن پشت سر گذاشت، تصریح کرد: انقلابی که ملت ما با چنگ و دندان از آن محافظت کردند، هم‌اکنون در مرحله تداوم و استمرار است.

وی اذعان داشت: باید از تفکر دینی حاکم بر جامعه و مردمی بودن این انقلاب به عنوان بهترین فرصت برای تداوم آن استفاده کرد.

وی فاصله گرفتن از مردمی بودن و دینی بودن را مهم‌ترین آسیب برای انقلاب دانست و افزود: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که عدالت اجتماعی در تمام زمینه‌ها نهادینه شود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه، فرصت‌طلبی و دنیاپرستی را به عنوان یکی دیگر از آسیب‌های مترتب بر انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: فتنه 88 آخرین محصول انحصارطلبی در کشور بود.

وی در زمینه اقتصادی، وابستگی به نفت را مهم‌ترین آسیب برای اقتصاد کشور دانست و افزود: برنامه‌های متعددی برای برون رفت از اقتصاد تک محصولی طراحی شده که جز با همت همه اقشار محقق نخواهند شد.

جعفری در ادامه از انتخابات به عنوان فرصتی مغتنم برای اثبات قدرت ملت ایران یاد کرد و بیان داشت: باید زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات فراهم شود.

انتهای پیام/82008/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول