اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس:

تطهیر فتنه‌گران از یاد بردن خیانت آنهاست

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس نهم گفت: تطهیر فتنه‌گران در حقیقت نادیده گرفتن آشوب‌طلبی و اقدامات همسو با دشمن عده‌ای است که بیش از هشت ماه این کشور را در التهاب نگه داشته‌اند.

تطهیر فتنه‌گران از یاد بردن خیانت آنهاست

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر امروز فتنه‌گران سال 88 را با عناوین مختلف یاد کرده و می‌خواهند حرکت‌های نامناسب آنها را کم‌رنگ کنند و یا از یاد ببرند حرکتی مقبول و پسندیده نیست و مردم نیز چنین اقدام تطهیر‌گونه را نمی‌پذیرند.

وی گفت: به معنای واقعی عده‌ای در جریان انتخابات سال 88 با اصل نظام و آرمان‌های انقلاب مخالفت کرده که دلسوز و صادق شمردن این فتنه‌گران نهایت بی‌انصافی است که بخواهیم آنها را تبرئه کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فتنه‌گران نه تنها همسو با اهداف دشمن سعی کردند دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سئوال ببرند بلکه در یک حرکت نامناسب و تخریبی بهترین سرمایه و فرهنگ ارزشی و دینی این ملت را که فرهنگ حسینی و علوی است مورد اهانت قرار دادند.

افضلی‌فرد فتنه‌گران را انسان‌های غافل و حرکت‌کننده در مسیر اهداف دشمنان یاد کرد و ادامه داد: آنها با پشتیبانی دشمن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عرب مرتجع و بسیاری از بیگانه‌پرست‌ها،‌ سلطنت‌طلب‌ها و منافقان سعی کردند التهاب و تنش داخلی ایجاد کنند که امروز برازنده نیست عده‌ای با سخن و قول خود سعی کنند عمل آنها را توجیه کرده و یا فتنه‌گران را تطهیر کنند.

وی از حرکت فتنه‌انگیز سال 88 به عنوان جریان ساختار‌شکن یاد کرد و افزود:‌ جای تاسف این است که فتنه‌گران و ساکتان در این قضیه حتی بعد از سال‌ها در برابر این ملت توبه نمی‌کنند و از دشمنان نیز اعلام برائت نکرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس نهم تاکید کرد: فتنه‌گران با همراهی عوامل بیگانه خود بیش از هشت ماه به دستاوردهای عظیم این ملت تاخت و تاز کردند و عده‌‌ای نیز در این قضایا ساکت مانده و حتی به بیگانگان چراغ سبز نشان دادند که در کمال پر‌رویی چنین افرادی امروز ادعای آمدن و حضور در انتخابات آینده را دارند.

افضلی‌فرد بیان داشت: هر چند واقعیت‌ها تلخ و غیر‌قابل انکار است اما عده‌ای نمی‌توانند با حرکت‌های نامناسب خود صورت مسئله را پاک کرده و قضیه را وارونه نشان دهند چرا که مرتکب‌شدگان به چنین عملی خود گرایشی به فتنه و فتنه‌گران دارند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: افراد فتنه‌گر و ساختار‌شکنی که سال 88 بهترین سرمایه این نظام را زیر سئوال برده‌اند امروز با عناوین دیگر همچون انتخابات آزاد قصد حضور در انتخابات و فتنه‌گری جدیدی را دارند که مقام معظم رهبری آن را تبیین کرده و مردم اجازه نمی‌دهند بار دیگر فتنه‌گران شورش و بلوایی را به پا کنند.

انتهای پیام/62003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول