اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

هدف سران فتنه زیر سئوال بردن نظام الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: هدف سران فتنه زیر سئوال بردن دموکراسی نظام الهی است و به خاطر منافع شخصی خود حاضرند دین الهی را زیر سئوال ببرند.

هدف سران فتنه زیر سئوال بردن نظام الهی است

حجت‌الاسلام علی ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به مطرح شدن انتخابات آزاد توسط سران فتنه، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معلوم است که انتخابات آزاد سه دهه است که در کشور برگزار می‌شود و در کدام کشور مانند جمهوری اسلامی انتخابات آزاد است.

ملکی تصریح کرد: انتخابات در بسیاری از کشورهایی که ادعای دموکراسی و انتخابات آزاد دارند، به‌صورت فرمایشی برگزار می‌شود.

وی افزود: در کشورهای مدعی انتخابات آزاد، انتخابات محدود و منحصر به عده‌ای سیاست‌مدار است.

امام جمعه قصرشیرین با تاکید بر اینکه نظام اسلامی آزادترین انتخابات را در سه دهه اخیر برگزار کرده است، گفت: سران فتنه با بیان انتخابات آزاد خود را زیر سئوال می‌برند.

وی خاطرنشان کرد:  سران فتنه که خود بهتر می‌دانند اگر انتخابات آزاد نبود چرا دو بار از همین گروه در همین انتخابات رای آوردند و سران فتنه بدانند با زیر سئوال بردن انتخابات در واقع خود را زیر سئوال می‌برند و از این سخنان خود اهدافی دارند.

ملکی ادامه داد: فراهم کردن زمینه برای حضور افراد هم‌پیمان خود که صلاحیت حضور در انتخابات و جایی بین مردم ندارند، از اهدافی است که مطرح کنندگان انتخابات آزاد بیان می‌کنند.

وی اظهار کرد: تقویت خود و اضافه کردن افراد هم‌پیمان همچنین فراهم آوردن زمینه فکری برای نامزدهایی که در انتخابات آینده رای نمی‌آورند و ایجاد دل‌سردی و انزجار مردم از نظام از دیگر اهداف سران فتنه است.

امام جمعه قصرشیرین خاطرنشان کرد: ایستادن در مقابل نظام جمهوری اسلامی از دیگر اهداف فتنه‌گران است.

وی مهم‌ترین هدف سران فتنه را زیر سئوال بردن جمهوریت و دموکراسی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: فرمایشی دانستن انتخابات برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات است، اما ملت شریف ایران این بار نیز چنان مشت بر دهان استکبار جهانی می‌زند که صدای آن گوش کفر و بدبینی را کر کند.

ملکی در پایان گفت: سران فتنه به خاطر منافع شخصی خود حاضرند دین الهی را زیر سئوال ببرند.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول