اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

ساکتین فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: ساکتین، سران و حامیان فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند.

ساکتین فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: لقب پر افتخار خاتم‌الاوصیاء از ویژگی‌های شخصیت والای حضرت مهدی (عج) است.

وی امامت مهدی (عج) را آغاز دوره حیاتی و مهم در تاریخ جهان اسلام عنوان کرد و افزود: ولایت امام زمان (عج) به عنوان سرپرست و حاکمیت بر جامعه، راهنمای انسان‌ها در تمام ابعاد است.

حافظ‌نیا همچنین با تبریک فرا رسیدن ولادت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، تصریح کرد: دشمن با وحدت شیعه و سنی نمی‌تواند اتحاد آنها را از بین ببرد.

امام جمعه آستارا افرادی که بین اهل سنت و شیعه تفرقه می‌اندازد را مزدور دشمن دانست و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با ایجاد وحدت و همبستگی بین شیعه و سنی دشمنان را برای دستیابی به هدف شوم آنها ناکام گذاشته است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد سال آینده، بیان کرد: مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات سال آینده بار دیگر پاسخ محکمی به ادعاهای واهی دشمنان می‌دهند.

حافظ‌نیا به ادعای بعضی از افراد مبنی بر برگزاری انتخابات آزاد در کشور اشاره کرد و گفت: افرادی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه داشته باشند و به آن لبیک گویند.

خطیب جمعه آستارا اذعان کرد: افرادی باید کاندیدای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شوند که شرایط قانونی و ظرفیت اجرایی بسیار بالا داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی که قصد ورود به انتخابات دارند باید تابع محض ولایت فقیه باشند.

حافظ‌نیا در پایان با اشاره به فتنه سال 88، اظهار کرد: افرادی که خود را از صف فتنه‌گران و سران فتنه جدا نکرده و حتی سکوت کردند، حق شرکت در انتخابات را ندارند.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول