اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

انتخابات آزاد واژه مهندسی فتنه جدید است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: کلیدواژه انتخابات آزاد در جامعه در راستای مهندسی و زنده کردن فتنه جدید در جامعه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است.

انتخابات آزاد واژه مهندسی فتنه جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، آیت الله سیدمحمد امام در خطبه‌های نماز جمعه شوش اظهار داشت: انتخابات آزاد و مطرح کردن این تئوری تنها در راستای ایجاد فتنه‌ای جدید است و باید در این باره بسیار توجه داشت که کسی آب به آسیاب دشمن نریزد.

وی افزود: افرادی که در راستای انتخابات آزاد در جامعه حرف می‌زنند تنها در راستای ایجاد فتنه‌ای جدید گام بر می‌دارند و در این باره هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌کوشد فضای آرام جامعه را متشنج کند و نباید مجال برای حضور در عرصه برای دشمن و برخی ناآگاهان در این باره مهیا شود.

امام تاکید کرد: در شرایط کنونی استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی این ادعای انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند و این کلیدواژه از آن‌ها منشا شده است.

امام جمعه شوش افزود: نباید تجربه‌های گذشته تکرار شود و باید سخنان مقام معظم رهبری درباره فتنه و شرایط فتنه در خاطر مردم باشد و در این باره هوشیارانه در عرصه سیاسی کشور حضور داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوش خاطر نشان کرد: هرکس، در هر سمت و منصبی که باشد اگر سخنان فتنه‌انگیز بزند ملت ایران مقابلش خواهد ایستاد و در این باره با کسی تعارفی نداریم.

وی افزود: همه انتخاب‌های برگزار شده در ایران اسلامی آزاد و بر اساس قانون اساسی برگزار شده است و در این باره هیچ شبهه‌ای نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول