اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:

تیر استکبار در کشتار شیعیان پاکستان به خطا رفته است/ فتنه‌های استکبار نخ‌نما شده

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: تروریست‌ها به دنبال این هستند که به بهانه کشتار شیعیان پاکستان بین شیعیان و اهل سنت اختلاف ایجاد کنند ولی تیر آنها به خطا رفته است.

تیر استکبار در کشتار شیعیان پاکستان به خطا رفته است/ فتنه‌های استکبار نخ‌نما شده

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان اظهار کرد: نسل‌کشی یکی از اهداف استکبار جهانی است که این هدف را با تمرکز بر نسل‌کشی مسلمانان پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌ها برای تحقق این هدف بر جنگ بین کشورها و درگیری احزاب و گروه‌های داخلی تمرکز کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به استفاده استکبار از گروه‌های فشار و ترور در کشورها گفت: استکبار جهانی تمام ابزارهایی که می‌توانند منجر و منتهی به نسل‌کشی شوند به کار گرفته و هدف اصلی آنها نسل‌کشی مسلمانان و شیعیان است و در پاکستان نیز همین هدف پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تروریست‌ها به دنبال این هستند که با این بهانه‌ها بین شیعیان و اهل سنت اختلاف ایجاد کنند ولی تیر آنها به خطا رفته است.

عرب انصاری یادآور شد: از طرفی دیگر آنها می‌خواهند از حضور جوانان در فعالیت‌های مذهبی به ویژه مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی جلوگیری کنند ولی همه این مسائل نتیجه عکس می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیام شهادت روشنگری، بیداری و حرکت‌آفرینی است گفت: نفس و پیام شهادت وحدت و استکبار ستیزی است.

توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار نخ‌نما شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ادامه داد: توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار در اختلاف‌افکنی بین مسلمانان نخ‌نما شده و به طور معمول تأثیر ندارد و در این توطئه‌ها تنها جوانان و مسلمانانی را از دست می‌دهیم که جزو سرمایه‌های ما هستند.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در برابر کشتار دسته جمعی شیعیان گفت: این مجامع بسیاری از این سیاست‌ها را در لابی‌ها و نشست‌های غیر رسمی خود تأیید می‌کنند و تروریست‌ها در واقع از این محافل چراغ سبز گرفته‌اند.

عرب انصاری یادآور شد: حق وتو در سازمان ملل مفتضحانه‌ترین قانونی است که در روزگار پیشرفته ما وجود دارد بنابراین طبیعی است که با وضع چنین قوانین اسفبار، همه مجامع جهانی نه تنها در برابر این کشتار سکوت کرده بلکه این مسائل را تأیید می‌کنند.

انتهای پیام/78003/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول