اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات مازندران:

جلوی ایجاد فتنه جدید گرفته شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات مازندران گفت: باید تلاش کنیم که جلو ایجاد فتنه جدید در کشور گرفته شود.

جلوی ایجاد فتنه جدید گرفته شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی نژاد بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه‌اش در فرمانداری ساری با اشاره به سابقه حضور 17 ماهه در کسوت فرماندار ساری بیان داشت: ممکن است کارهایی که در فرمانداری ساری انجام شد دارای نقص باشد که این نقیصه را فرماندار جدید جبران کند.

وی اظهار امیدواری کرد که از این به بعد کار در فرمانداری ساری با همدلی و رفاقت دنبال شود.

نماینده سابق دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه خودم را قابل خدمتگزاری سنگین نمی‌دانم، بیان داشت: قبول پست فرمانداری ساری دستور استاندار مازندران بود.

وی بیان داشت: استاندار حدود 17 ماه قبل به من گفت باید این پست را بپذیری و من قبول کردم. در زمان پذیرش پست فرمانداری از استاندار قول گرفتم که یک‌ سال در این پست باشم.

حسینی‌نژاد ادامه داد: در پایان یک‌ سال نیز به استاندار گفتم که یک‌سال من تمام شد ولی ایشان اجازه داد چند ماه دیگر در این پست باقی بمانم.

این مسئول با اشاره به انتصابش به مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اضافه کرد: خدمت در نظام جمهوری  اسلامی ایران را افتخار می‌دانم و خوش به حال کسانی که مسئولیت خطیرشان را به خوبی انجام می‌دهند.

فرماندار سابق ساری با اشاره به خدمات ارزنده دولت در کشور  به ساخت مسکن مهر در کشور اشاره کرد و گفت: در زمینه راه‌سازی و توسعه بیمارستان‌ها در کشور اقدامات ارزنده‌ای انجام شد.

وی در ادامه خواستار تقویت وحدت و همدلی در جامعه شد و بیان داشت: در طی دوران خدمتم با برخی مدیران در امور مردم اختلاف سلیقه داشتم ولی هیچ وقت این اختلافات را در بین مردم نکشاندم.

حسینی‌نژاد در ادامه به فتنه سال 88 در کشور اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم که جلو ایجاد فتنه جدید در کشور گرفته شود.

این مسئول اضافه کرد: از حضور پرشور مردم در انتخابات باید به نفع نظام استفاده کنیم.

مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات مازندران در ادامه به موضوع تغییر فرمانداران در مازندران خطاب به استاندار مازندران اظهار داشت: جابه جایی فرمانداران نگران‌کننده است و نگذاریم شور و حضور مردم کمر‌نگ شود.

وی تاکید کرد: همه ما باید سعی کنیم که انتخابات با شکوه و به دور از خیلی مسائل دیگر کشور برگزار شود.

فرماندار سابق ساری در ادامه با اشاره به وحدت ایجاد شده در بین مسئولان شهر ساری و اعضای شورای شهر و شهرداری مرکز استان مازندران بیان داشت: در حال حاضر حرکت‌های خوبی در شهر ساری در حال انجام است.

حسینی‌نژاد در پایان گفت: بسیاری از پروژه‌های شهر ساری به جدیت توسط مسئولان شهری در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 86004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول