اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز:

فتنه‌های دشمنان را با بصیرت‌افزایی نسل امروز خنثی کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر واستان البرز گفت: فتنه‌های دشمنان را با بصیرت افزایی نسل امروز خنثی کنیم.

فتنه‌های دشمنان را با بصیرت‌افزایی نسل امروز خنثی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام علی منصوری ظهر امروز در همایش معرفت و بصیرت در کرج افزود: با توجه به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان باید در مسیر آگاهی دادن به جوانان و ارتقای بصیرت آنان گام برداشت.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم و تبلیغات منفی در نظر دارند تا فتنه‌ها و اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند اما باید با ارائه راهکارها و ارتقای آگاهی‌های نسل امروز آنان را از فتنه‌های دشمنان آگاه کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی بر دسایس و فتنه‌های دشمنان آگاهی دارند افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر داشتن معرفت و بصیرت دینی امروز ملت ما باید به این مهم تجهیز شوند.

* دشمن جرأت هیچ‌گونه تعرضی را ندارد

این مسئول با بیان اینکه داشتن بصیرت در بین نسل امروز و مردم سبب می‌شود که امنیت بیشتری نیز در جامعه وجود داشته باشد گفت: وجود بصیرت و آگاهی و همچنین اقتدار و ولایتمداری مردم ایران، راه را برای هر گونه تعرضی از سوی دشمنان بسته است.

منصوری ولایتمداری را مهم‌ترین رمز پیروزی ملت ایران در تمام برهه‌ها عنوان کرد و افزود: حرکت در مسیر ولایت موجب مأیوس شدن دشمنان می‌شود.

* ارائه آموزش‌های تخصصی توسط هلال احمر

وی در ادامه سخنان خود از ارائه آموزش‌های تخصصی بصیرت و معرفت توسط هلال احمر خبر داد و اظهار داشت: طی سال گذشته برای بیش از 4 هزار نفر از جوانان این استان آموزش‌های تخصصی در قالب طرح معرفت و بصیرت برگزار کرده است.

انتهای پیام/2302/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول