اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

تطهیر سران فتنه عواقب خطرناکی دارد/ سران فتنه همان اشعث کندی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: تطهیر سران فتنه عواقب خطرناکی دارد که امیدوارم برخی دوستان در این ارتباط با تدبیر بیشتر سخن بگویند.

تطهیر سران فتنه عواقب خطرناکی دارد/ سران فتنه همان اشعث کندی‌ها هستند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه فتنه 92 و برنامه‌ریزی برای تکرار حوادث فتنه 88 توسط فتنه‌گران خارجی و داخلی در حال تدوین است، ابراز داشت: در این برهه و با توجه به لزوم حفظ بصیرت در مقابل توطئه‌گران باید به گونه‌ای سخن بگوییم که سخن ما بازی در زمین فتنه‌گران نباشد.

نماینده اصولگرای کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمله‌ای از زبان ما بیان شد مبنی بر اینکه نباید با سخن خود در زمین دشمن بازی کنیم و به دنبال آن برخی دوستان موضع‌گیری کردند، ابراز داشت: این سخن را بر اساس وظیفه ملی و شرعی خود بیان کردم حال هر کسی می‌خواهد طرف سخن ما را خود بداند.

بزرگواری با انتقاد شدید از کسانی که به دلیل بیان حقایق در زمینه تطهیر سران فتنه وی را ساده خطاب کرده‌اند، گفت: اگر دفاع از نظام و ایستادگی در مقابل فتنه‌گران سادگی تلقی می‌شود بهتر این است که به جای بازی خوردن همیشه ساده و بی‌تکلف باقی بمانیم.

نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که در هنگامه فتنه 88 به جای سکوت معنادار و نشست و برخاست با رأس اصلی فتنه، در مجلس تریبون به دست می‌گرفتم و علیه فتنه‌گران روشنگری می‌کردم.

بزرگواری ادامه داد: دوستان ما نمی‌دانند که وارد کردن دوباره فتنه‌گران به خیمه انقلاب چه عواقب خطرناکی دارد، چرا که سران داخلی فتنه به جای نوشیدن از رودخانه زلال انقلاب سر در منجلاب استکبار کردند و تطهیر آنها به این زودی‌ها محقق نخواهد شد.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این معاویه و عمروعاص نبودند که در دوره امام علی (ع) در خیمه آن حضرت به اسلام ضربه زدند، تصریح کرد: اشعث کندی‌ها بودند که در خیمه اسلام به اسلام ضربه وارد کردند و امروز موسوی و کروبی و آن دیگری حکم اشعث کندی را دارند.

بزرگواری با ذکر این سخن که خدا نکند تطهیر سران فتنه تاکتیک انتخاباتی باشد، تصریح کرد: باز هم خدا نکند که موضع‌گیری امروز برخی دوستان ما در ادامه تاکتیک سکوت معنادار آنها در فتنه 88 باشد.

انتهای پیام/2571/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول