اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد خبر داد

افتتاح دومین بوستان بزرگ لامرد در دهه فجر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد گفت: دومین بوستان بزرگ شهر لامرد در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح دومین بوستان بزرگ لامرد در دهه فجر

مصطفی نیدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: احداث بوستان‌ها و توسعه فضای سبز یکی از سیاست‌های جدی و اصولی شورای اسلامی شهر لامرد در دوره سوم بوده است و تاکنون یک ‌میلیارد و 300 میلیون تومان به منظور احداث بوستان‌ها و پارک‌های شهری در طول دوره سوم شورای اسلامی شهر لامرد هزینه شده است.

وی افزود: در همین راستا 62 هزار و 800 متر مربع پارک و بوستان در طول این مدت افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و یا در حال احداث است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد با بیان اینکه در آغاز فعالیت سومین دوره شورای اسلامی شهر در لامرد تنها سه پارک محله‌ای در غرب این شهر قرار داشت گفت: امروز 13 بوستان و پارک محله‌ای در سطح شهر لامرد وجود دارد که این موضوع باعث رضایت‌مندی شهروندان شده است.

نیدانی از افتتاح دومین بوستان بزرگ لامرد در دهه فجر امسال نیز خبر داد و اضافه کرد: پارک بزرگ پردیسان که در بلوار اتحاد شهر لامرد به متراژ 13 هزار و 600 متر مربع  واقع است، همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: این پارک شامل امکانات مختلفی مانند زمین اسکیت، دستگاه‌های بازی پلی‌اتلین ترکیبی، زمین والیبال ساحلی، گیم نت، ست‌های ورزشی، پارکینگ، شش سرویس بهداشتی، چهار حمام، اتاق نگهبانی، آب‌نما، آلاچیق بوده که هم‌اکنون در مرحله نصب تاسیسات بوستانی است.

عضو شورای شهر لامرد به اصلاح و تکمیل سه بوستان محله‌ای در شهر لامرد نیز اشاره کرد و اذعان داشت: با اعتباری بالغ بر 134 میلیون تومانع اصلاح و تکمیل‌ بوستان‌های محله‌ای نفت، شهرک هجرت، محمد شریفی که شامل اصلاح سیستم روشنایی، نصب پایه‌های بوستانی، محوطه‌سازی و اجرای آبشار، اصلاح فضای سبز، نصب دستگاه‌های جدید بازی پلی اتیلن، احداث نمازخانه، ست‌های ورزشی، اصلاح تک‌لبه‌ها، کف‌پوش، چمن کاری و اصلاح تاسیسات آب صورت گرفته است.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول