اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد آبادان خبر داد

اجرای 10 برنامه همزمان با دهه فجر در دانشگاه آزاد آبادان

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان از اجرای 10 برنامه همزمان با دهه فجر برای دانشجویان و کادر اداری دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

اجرای 10 برنامه همزمان با دهه فجر در دانشگاه آزاد آبادان

رقیه دلپسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و پیروزی مردم انقلابی ایران برنامه‌های مختلفی با همکاری دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: آذین‌بندی دانشگاه با شور و نشاط مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته و توسط دانشجویان در دانشکده‌های مختلف انجام شده و با مشارکت در این برنامه سلایق خود را در آذین‌بندی به نمایش می‌گذارند.

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد شهرستان آبادان ادامه داد: 12 بهمن‌ ماه اردوی یک روزه‌ای برای پرسنل خواهر دانشگاه آزاد اسلامی آبادان و برای دیدار از موزه جنگ خرمشهر برگزار می‌شود.

*برگزاری مسابقه آشپزی ویژه بانوان

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان گفت: 15 بهمن ماه مسابقه آشپزی و کیک‌پزی پرسنل خواهر در دانشگاه آزاد برپا می‌شود.

دلپسند ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی برای دانشجویان با استناد به کتاب‌های تاریخی انقلاب اسلامی مردم ایران در 17 بهمن از دیگر برنامه‌های این ماه است.

وی در پایان گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با حضور همه پرسنل و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آبادان پایان‌بخش برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در منطقه است.

انتهای پیام/72002/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول