اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

34 برنامه شاخص در دهه‌فجر سوادکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 34 برنامه محوری در دهه‌فجر امسال در سوادکوه برگزار می‌شود.

34 برنامه شاخص در دهه‌فجر سوادکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی صبح امروز در جلسه ستاد دهه‌فجر شهرستان سوادکوه با تبریک سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری برنامه‌های مختلف این ایام در سوادکوه اشاره کرد و گفت: 34 برنامه شاخص و محوری به مناسبت ایام دهه‌فجر در شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود.

معاون فرماندار سوادکوه از تشکیل چهار ستاد فرعی شهری و دو ستاد مربوط به بخش در سوادکوه خبر داد و افزود: ستادهای فرعی در شهرهای پل سفید، زیرآب، شیرگاه و آلاشت و ستادهای بخش در بخش‌های شیرگاه و مرکزی سوادکوه تشکیل می‌شود.

وی به کمیته‌های مختلف ستاد دهه‌فجر سوادکوه اشاره کرد و ادامه داد: 17 ستاد شهرستانی در موضوع‌های مختلف و با عضویت ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه برای برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، فعالیت خواهند داشت.

عضو ستاد دهه‌فجر شهرستان سوادکوه به اهمیت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه‌فجر اشاره کرد و یادآور شد: دهه‌فجر نماد علاقه و پایبندی ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و تأکیدی دوباره بر ادامه مسیر روشن مورد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری است.

رحمتی به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی به انتخابات، لزوم بصیرت و آگاهی عمومی باید در ایام الله دهه‌فجر و راهپیمایی 22 بهمن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول