اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خبر داد

برپایی جشن بزرگ انقلاب به مناسبت دهه فجر در رودهن

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از برپایی جشن بزرگ انقلاب به همراه چند برنامه دیگر به مناسبت دهه مبارک فجر در رودهن خبر داد.

برپایی جشن بزرگ انقلاب به مناسبت دهه فجر در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، رضا طاهرخانی در جمع شماری از مسئولان بخش رودهن اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی متمایز از سایر انقلاب‏های دنیا است؛ زیرا این انقلاب با محوریت ولایت فقیه به پیروزی رسید و امروز نیز شاهد صدور آن به سراسر دنیا هستیم.

وی ادامه داد: رهایی از استبداد، استقلال و آزادی، استحکام زیرساخت‏های کشور، احیای ارزش‏های اسلامی، ایستادگی مقابل استکبار، توجه به توده‏های مردم و خودباوری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

طاهرخانی اضافه کرد: حرکت تاریخی امام راحل و امت در شکل‏گیری انقلاب اسلامی اتفاقی نادر و برخاسته از شعور سیاسی مردم بود.

بخشدار رودهن افزود: شک و تردیدی نیست که بستر شکل‏گیری انقلاب اسلامی ایران از اراده و همت ملت برخاسته است و همین مردم با عزم و اراده‏ای که هر ساله در ایام‏الله دهه فجر به پا می‏دارند، قطعاً بار دیگر توطئه‏های دشمنان این انقلاب را در انتخابات سال آینده نقش بر آب خواهند کرد.

وی ادامه داد: آگاهی‏بخشی به نسل جوان انقلاب از سوی دلسوزان و متعهدان به نظام گام ارزنده‏ای در راستای تثبیت ارزش‏ها و آرمان‏های والای انقلاب است.

طاهرخانی با بیان اینکه امسال باید برنامه‌های متنوع و در شأن انقلاب اسلامی اجرا شود، از مسئولان و اعضای کمیته‏های ستاد گرامیداشت دهه فجر خواست زمینه را برای مشارکت هر چه بیشتر آحاد جامعه در برپایی جشن‏های دهه فجر فراهم کنند.

بر پایه این گزارش، در ایام‏الله دهه مبارک فجر برنامه‏هایی از جمله آذین‏بندی معابر اصلی، برپایی نمایشگاه‏های مختلف، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری همایش‏های سیاسی و عفاف و حجاب، برپایی جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان کشوری، غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده ایثارگران و شهدا در بخش رودهن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/67008/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول