اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

دهه فجر انعکاس بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و انعکاس رشادت‌، شجاعت‌، بصیرت و ایثار مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

دهه فجر انعکاس بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، این ایام را فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و انعکاس رشادت‌، شجاعت‌، بصیرت و ایثار مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی دانست.

وی اظهار داشت: مسئولان باید در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقاء سطح آگاهی جوانان، تلاش ویژه‌ای داشته باشند و مراسمات باید با برنامه و هدف صورت گیرد.

کرمی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند، «من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت می‌کنم، نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد» بیان داشت: فرامین بنیان‌گذار جمهوری اسلامی راه‌گشا بوده، لذا باید در حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون‌بهای هزاران شهید است تا پای جان بایستیم.

محمدرضا نخعی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زرند در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ است که گذشته را از آینده جدا ساخت.

وی خاطرنشان کرد: 21 کمیته برای ستاد دهه فجر شهرستان زرند مشخص و مسئولان کمیته‌ها تعیین شد و مقرر شده است، تمام کمیته‌ها برنامه‌های خود را تنظیم و برای جمع‌بندی در اختیار ستاد دهه فجر قرار دهند.

انتهای پیام/80022/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول