اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری ارومیه خبر داد

برگزاری مراسم ویژه دهه فجر در مسجد اعظم ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز آغاز قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه حکومت شاهنشاهی مراسم ویژه‌ای در مسجد اعظم ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ویژه دهه فجر در مسجد اعظم ارومیه

ابراهیم خلیل رضائیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر در این شهر، اظهار داشت: مخاطبین شهرداری ارومیه عموم شهروندان هستند و بودجه در نظر گرفته شده برای این برنامه‌ها نزدیک به 60 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه قبل از فرا رسیدن دهه فجر شهرداری با نصب بنر، بیلبورد و استفاده از تلویزیون‌های شهری فضاسازی لازم در این ارتباط را انجام می‌دهد، تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و شب شهر انقلاب در یکی از تالارهای ارومیه از برنامه‌های دهه فجر است.

رضائیه به برگزاری کارناوال انقلاب همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران در 12 بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 70 عنوان برنامه فرهنگی در 34 مدرسه ناحیه یک آموزش و پرورش ارومیه و 34 مدرسه ناحیه دو آموزش و پرورش ارومیه برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دو فراخوان برای عموم شهروندان از طرف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه، اذعان داشت: فراخوان عکس انقلاب و فراخوان خاطره‌نویسی انقلاب برگزار می‌شود و در نهایت به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه افزود: به مناسبت دوم بهمن ماه سالگرد به توپ بسته شدن مسجد اعظم ارومیه و آغاز قیام مسلحانه مردم ارومیه، مراسم ویژه‌ای در مسجد اعظم ارومیه برگزار می‌شود.

وی به ریز برنامه‌های مراسم مسجد اعظم اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل نمایش کلیپ قدیمی از تظاهرات مردم ارومیه، خاطره‌گویی از مسئولان شهر، سخنرانی یکی از مسئولین کشور، برپایی نمایشگاه عکس، اهدای تندیس ویژه مراسم، رونمایی از یادمان واقعه مسجد اعظم ارومیه و تهیه کارت پستال ویژه واقعه مسجد اعظم ارومیه است.

انتهای پیام/61010/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول