اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه‌فجر همدان:

کمیته‌های دهه‌فجر برنامه‌های خود را اعلام کنند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه‌فجر شهرستان همدان گفت: تمام دستگاه‌هایی که برنامه خود را به ستاد دهه‌فجر ارائه نکرده‌اند 72 ساعت فرصت دارند تا برنامه‌های خود را به این ستاد اعلام کنند.

کمیته‌های دهه‌فجر برنامه‌های خود را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه‌فجر شهرستان همدان اظهار داشت: از بین 22 کمیته ستاد دهه‌فجر فرمانداری شهرستان همدان هفت کمیته به ستاد دهه‌فجر اعلام برنامه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: تمام نها‌دها و کمیته‌ها برنامه‌های خود را به ستاد دهه‌فجر شهرستان همدان ارسال کردند که ستاد دهه‌فجر برنامه‌ها را بررسی و به نهاد‌ها اعلام می‌کند.

دبیر ستاد دهه‌فجر شهرستان همدان تصریح کرد: کمیته‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، کمیته ایثارگران، ورزش و جوانان، اصناف، شهرداری و کشاورزی برنامه‌های دهه‌فجر را به ستاد دهه‌فجر شهرستان تاکنون اعلام نکرده‌اند.

وی با اشاره به چگونگی اعلام برنامه‌ها به ستاد دهه‌فجر تصریح کرد: کمیته‌هایی که تاکنون برنامه‌های خود را به ستاد دهه‌فجر اعلام نکرده‌ند، ظرف 72 ساعت فرصت دارند تا برنامه‌ها را در اداره‌های مربوطه مشخص و نتیجه و تعداد برنامه‌ها را به ستاد دهه‌فجر شهرستان همدان اعلام کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: جشن شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها با برگزاری برنامه‌های مختلف دین خود را به شهدا و اسلام و مسلمین ادا کنند.

وی در پایان گفت: برنامه‌های ارائه شده اداره‌ها و نهاد‌ها به صورت مشترک شامل غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار از خانواده شهدا است.

انتهای‌پیام/89007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول