اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج:

اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در روستاها ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج از اجرای برنامه‌های فرهنگی در روستاهای این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در روستاها ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا گوهری ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر و هماهنگی برگزاری جشن وحدت در بخش کلاترزان که در سالن جلسات مجتمع فجر سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: امسال اداره ارشاد در نظر دارد برنامه‌های متنوعی در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بخش‌ها و روستاهای استان برگزار کند.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت در بهمن ماه امسال، تصریح کرد: با آغاز هفته وحدت از پنجم بهمن ماه با آذین‌بندی ادارات و سطح شهر و نصب بنر حال و هوای شهر هم چون سنوات گذشته جلوه خاصی پیدا می‌کند.

وی به برنامه‌های این ایام اشاره و عنوان کرد: جشن بزرگ وحدت 11 بهمن ماه در شهر شویشه مرکز بخش کلاترزان سنندج با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان این شهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج ادامه داد: در این جشن باشکوه از خادمان نمونه فرهنگ عمومی کلاترزان با دادن لوح تقدیر و هدایایی قدردانی می‌شود.

گوهری برگزاری کنسرت موسیقی بانوان، برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن سنندج، جشنواره فیلم و عکس ژیار و برگزاری کنسرت موسیقی محمد رشیدی از برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان ذکر کرد.

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این جلسه گفت: از آنجا که برگزاری برنامه‌های فرهنگی در روستاها در این چند سال بسیار ضعیف بوده بر اساس سیاست‌های فرهنگ اسلامی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی در روستا در دستور کار قرار گرفته است.

سامان احمدی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان سنندج با برگزاری جشن بزرگ وحدت با حضور روستائیان بخش کلاترزان در شهر شویشه اولین گام برای ترویج و ارتقای برنامه‌های فرهنگی در روستاها را برداشتند.

وی عنوان کرد: در حاشیه این مراسم شاهد کلنگ‌زنی کتابخانه شهر شویشه که از سال 89 زمین آن خریداری شده است، خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر انجمن‌های نمایشی در سطح روستاهای استان اقدام به اجرای نمایش‌هایی در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهارداشت: با توجه به اینکه در دوره کنونی جوانان روستایی هم در معرض تهدیدات فرهنگی دشمنان قرار دارند،برگزاری گفتمان‌هایی در رابطه با بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است.

انتهای پیام/79003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول