اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

25 پروژه شهرداری‌های زنجان در دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: 25 پروژه شهرداری‌های زنجان همزمان با دهه فجر در نقاط مختلف استان افتتاح می‌شود.

25 پروژه شهرداری‌های زنجان در دهه فجر افتتاح می‌شود

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در خصوص پروژه‌های شهرداری‌های استان اظهار داشت: 147 پروژه با ارزش ریالی 505 میلیارد ریال طبق آخرین اصلاحات و پیشنهادات شهرداری‌های استان به تصویب ستاد رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از این تعداد پروژه‌های مصوب شاهد اتمام و بهره‌برداری از 24 پروژه در استان بودیم گفت: همچنین 25 پروژه دیگر نیز آماده افتتاح در دهه فجر سال‌جاری است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان میانگین پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌های شهرداری‌ها را 37 درصد عنوان کرد و افزود: از بین شهرداری‌ها، شهرداری سلطانیه، سجاس، قیدار، دندی، نیک‌پی بیشترین پیشرفت را داشتند.

وی در بحث وضعیت کشتارگاه‌های استان نیز اظهار داشت: در راستای دستور استاندار مبنی بر تعطیلی کشتارگاه‌های سنتی و فعال‌سازی کشتارگاه‌های صنعتی، در حال حاضر کشتارگاه‌های هفت شهر صنعتی، دو شهر سنتی بوده و در 10 شهر کشتار در منازل صورت می‌گیرد.

 

کریمی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات شهرداری‏ها در سال‌جاری مناسب بوده، افزود: شهرداری‏ها از لحاظ حجم اعتبارات و میزان اعتبارات تخصیصی در سال‌‌جاری وضعیت در خور توجهی دارند که حجم قابل توجهی نیز اختصاص یافته است.

وی تعداد مصوبات عمرانی شهر‏های قیدار، زرین‌رود و سجاس را به ترتیب هفت، 10 و هفت مورد عنوان کرد و یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهر قیدار 16 درصد، زرین‌رود سه درصد و سجاس 40 درصد است.

معاون عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی شهرهای گرماب و ابهر به ترتیب 14 و 26 درصد است، ادامه داد: همچنین تعداد پروژه‌ها در ابهر 11 و در شهر گرماب هشت طرح است.

این مسئول همچنین تعداد پروژه‌های عمرانی هیدج را پنج طرح با پیشرفت 55 درصدی عنوان و اذعان داشت: صائین‌قلعه ‏هفت، سلطانیه هشت، خرم‌دره 10، آب‌بر 10، چورزق 60 و حلب با 44 درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی خود را اجرا می‏کنند.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول