اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بیله‌سوار:

دهه فجر نمایش وفاداری ملت به امام و ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ دهه فجر فرصتی مناسب است تا ملت وفادار ایران دلدادگی خود را به امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان داده و آن را به ثبوت برسانند.

دهه فجر نمایش وفاداری ملت به امام و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی دهه فجر در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که حیاتی جاودانه به جامعه بشری و امت واحد اسلامی داده است امروز به عنوان یک معیار و محک واقعی در حرکت‌های اصیل و غرورآفرین زمینه یک حضور همه‌جانبه را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی به وجود آورده تا شاهد آن باشیم که جمهوری اسلامی ایران به نقطه امید و اتکاء بسیاری از آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در کمتر از سه دهه تلألو نور و عظمت این انقلاب نه تنها جبهه استکبار را ناامید کرده بلکه نور امید و افق روشن را برای آزادیخواهان جهان فراهم کرده است تا بتوانند با تکیه بر مرام و اندیشه ایرانیان با نظام‌های استبدادی مبارزه کرده و خود به مرز آزادگی و استقلال برسند.

زیبانژاد به دو رکن اساسی انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی آنها اشاره کرد و افزود: این انقلاب بر پایه ملت و امام شکل گرفته و حضور و مشارکت این دو عنصر سبب شده است تا انقلاب اسلامی به مسیر نورانی خود ادامه دهد و بستری را برای رشد و توسعه همه‌جانبه فراهم آورد تا جمهوری اسلامی ایران بتواند اندیشه آرمانی خود را به منصه ظهور و بروز برساند.

این مسئول اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با تأییدات الهی و اندیشه‌های بی‌نظیر امام راحل به ثمر نشسته و روز به روز بر وجهه جهانی و بین‌المللی آن افزوده شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران سبب تحول عظیم در برنامه‌ریزی جهانی شده و اکنون شاهد آن هستیم ایران اسلامی در قله مبارزه با استکبار جهانی ایستاده است و هرگز فرصتی برای توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نمی‌دهد تا بتوانند اهداف خیانت‌کارانه خود را بار دیگر نهایی و قطعی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان بیله‌سوار با تاکید بر همکاری پرشور مردم و تمام دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های شهرستانی یادآور شد: برگزاری مراسم دهه فجر فرصتی استثنایی است تا بتوانیم با تجدید میثاق با آرمان امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران نسبت به انتقال شعائر انقلاب به نسل‌های آینده موفق عمل کنیم.

زیبانژاد اوج این حضور مردم را راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک حرکت با صلابت و دشمن‌شکن توصیف کرد و ادامه داد:‌ امسال نیز در 22 بهمن ملت ایران مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند و آنها را بار دیگر در اهداف پلیدشان مأیوس و ناامید می‌کنند.

وی به افتتاح 26 پروژه عمرانی در بیله‌سوار به میمنت دهه فجر اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها که در فصول عمرانی،‌ فرهنگی و خدماتی اجرا می‌شود بیش از 5 میلیارد و 800 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

همزمان با ایام فرا رسیدن دهه فجر در شهرستان گرمی نیز 65 طرح با 149 میلیارد ریال و 29 طرح در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از آنها بسیاری از بیکاران منطقه اشتغال یافته و جذب مشاغل پایدار می‌شوند.

انتهای پیام/62004/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول