اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم:

تجلیل و تکریم شهدا باید در برنامه‌های دهه فجر تجلی یابد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم گفت: تجلیل و تکریم از شهدا و خانواده‌های معظم ایشان هر سال باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

تجلیل و تکریم شهدا باید در برنامه‌های دهه فجر تجلی یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قم، محمدکاظم پورامینی در نخستین جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه جاویدان ملت به رهبری حکیمانه امام خمینی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: گلباران گلزارهای شهدا، تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های رفیع ایشان، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه‌های غرور آفرین ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا از اهدافی است که در برنامه‌های این ایام دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب ما الگویی برای انقلاب‌های منطقه شد و مقاومت ملت و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ایشان، ملت‌های مسلمان و آزاده را به کسب استقلال و آزادی تشویق کرد.

پورامینی اضافه کرد: خون شهدای انقلاب همچنان جوشان و هدایتگر ملت‌های دربند سلطه مستکبران است، ملت‌هایی که یکی بعد از دیگری کاخ‌های استبداد را درهم کوبیده و سرانجام به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: امسال نیز در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در کمیته ایثارگران پیگیری می‌شود که از آن جمله می‌توان به گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب و بیان خاطرات برای نسل‌های انقلاب اشاره کرد.

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم بیان کرد: نصب تصاویر شهدای انقلاب اسلامی در محل شهادت ایشان، برگزاری جشنواره ساعت آفتابی و حضور ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این ایام مبارک است.  

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول