اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان خبر داد

افتتاح 45 پروژه عمرانی ماهنشان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان از افتتاح 45 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر سال‌جاری در شهرستان ماهنشان خبر داد.

افتتاح 45 پروژه عمرانی ماهنشان در دهه فجر

منصور محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برنامه دهه فجر سال‌جاری در ماهنشان با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا آغاز می‌شود، اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های تدوین شده برای این ایام است.

*دیدار با همه خانواده‌های شهدای ماهنشان

وی از ساکن بودن 80 خانواده شهید در ماهنشان خبر داد و افزود: مسئولان با همه این خانواده‌ها در دهه فجر سال‌جاری دیدار می‌کنند.

فرماندار ماهنشان مجموع شهدای ماهنشان را 132 شهید عنوان و تصریح کرد: کمیته‌های سه نفره برای دیدار با خانواده‌های این شهدا تشکیل شده است.

وی از برگزاری جشن‌های مختلف همزمان با دهه فجر سال‌جاری خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ماهنشان برگزار می‌شود.

محمد‌پور با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری یادواره شهدای دندی اضافه کرد: برنامه‌ای هم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید زنجان پدر دو شهید که از اهالی پری بودند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری در مدارس از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری در ماهنشان است.

فرماندار ماهنشان از افتتاح 45 پروژه عمرانی در دهه فجر سال‌جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و آموزش و پرورش به بهره‌برداری می‌رسند.

*ساختمان جدید دادگستری ماهنشان افتتاح می‌شود

وی افتتاح ساختمان جدید دادگستری ماهنشان را از دیگر پروژه‌هایی اعلام کرد که در دهه فجر سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمدپور ساختمان‌های دهیاری، آبرسانی و چند طرح‌ کشاورزی که از تسهیلات کشاورزی استفاده کرده‌اند را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در دهه فجر سال‌جاری افتتاح می‌شوند.

وی از افتتاح ساختمان آتش‌نشانی در دهه فجر خبر داد و افزود: چند طرح شهری دیگر در این شهرستان از جمله دندی به بهره‌برداری می‌رسد.

*افتتاح فیبر نوری 90 کیلومتری

فرماندار ماهنشان بهره‌برداری از فیبر نوری ماهنشان را از مهم‌ترین پروژه‌هایی عنوان کرد که در سطح این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی طول فیبر نوری شهرستان ماهنشان را 90 کیلومتر اعلام کرد.

محمدپور از برنامه‌ریزی انجام شده برای یک کلنگ‌زنی در دهه فجر سال‌جاری خبر داد و گفت: گازرسانی به دهستان اوریاد تنها پروژه کلنگ‌زنی این شهرستان در دهه فجر است.

وی دهستان اوریاد را دارای 25 روستا اعلام و تصریح کرد: مراسم کلنگ‌زنی این پروژه منوط به موافقت برای تامین اعتبار شرکت گاز است.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول