اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ اعلام کرد

افتتاح 24 پروژه شاهین‌دژ در دهه فجر امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: دهه فجر امسال 24 پروژه عمرانی و خدماتی در شاهین‌دژ به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 24 پروژه شاهین‌دژ در دهه فجر امسال

بهروز بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهه فجر امسال پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی متعددی در کنار برنامه‌هایی که به مناسبت دهه فجر در شاهین‌دژ اجرا می‌شود به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه امسال تلاش شده تا مشارکت مردمی بیش‌تر از سال‌های گذشته در برنامه‌ها وجود داشته باشد، تصریح کرد: حضور جوانان در تدارک این برنامه‌ها موضوعی است که نسبت به آن توجه خاصی شده است.

بهروز با تاکید بر مردمی بودن این برنامه‌ها، افزود: حضور مردم شاهین‌دژ در تمام برنامه‌های فرهنگی و انقلابی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مشهود است.

وی از افتتاح 24 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: برای به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها بیش از 55 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهروز با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در دهه فجر امسال در این شهرستان برگزار می‌شود، اعلام کرد: برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شاهین‌دژ از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر به مرحله اجرا در می‌آیند.

وی با بیان اینکه تلاش شده دهه فجر امسال با حضور در مدارس این شهرستان نسبت به آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم، اعلام کرد: برای این منظور بخش عمده‌ای از برنامه‌های این ایام در مراکز آموزشی و مدارس شاهین‌دژ اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول