اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 12

بابایی: پروژه‌های فضای سبز شهرری دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام این منطقه تا پایان سال‌جاری از بهره‌برداری ده‌ها پروژه همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد.

بابایی: پروژه‌های فضای سبز شهرری دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام این منطقه تا پایان سال‌جاری از بهره‌برداری ده‌ها طرح امور شهری و فضای سبز همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: همزمان با دهه‌فجر و جشن انقلاب اسلامی ایران، 26 عنوان پروژه در حوزه امور شهری و فضای سبز شهری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه ارائه خدمات امور شهری و توسعه فضاهای سبز شهری، در کنار تحقق رویکرد مدیریت شهری مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی را از اولویت‌های مهم و قابل توجه برشمرد و خاطرنشان کرد: نورپردازی سراهای محله، زیباسازی سیمای بصری، نقاشی دیواری، بهسازی تابلوها و فضاهای تبلیغات محیطی، نصب 12 یادمان شهدا، اهتزاز دو پرچم ایران در ارتفاع 60 متری، نصب 250 دستگاه بدنسازی و 31 مجموعه بازی کودکان در سطح منطقه از جمله پروژه‌های مورد اشاره است.

بابایی به تأمین روشنایی بوستان‌های مهران، نیلوفر، بسیج و محمودوند اشاره کرد و اظهار داشت: احداث آبنما در بوستان‌های مالک اشتر و صدف و بازپیرایی آبنماهای بوستان حسن‌زاده و غدیر از دیگر اقداماتی است که به جهت استفاده از منظر آب برای تلطیف هوا و آرامش بصری شهروندان انجام شده است.

شهردار منطقه 20 اعتبار پروژه‌های مذکور را بالغ بر 40 میلیارد ریال برشمرد و افزود: علاوه بر طرح‌های مورد اشاره پروژه‌های دیگری نیز در حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران و امور اجتماعی و فرهنگی همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و تقدیم شهروندان این منطقه می‌شود.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول