اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

اجرای 87 پروژه برق با اعتبار 14 میلیارد ریال در سربیشه

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق سربیشه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 87 پروژه برق با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 900 میلیون ریال در سربیشه اجرا شده است.

اجرای 87 پروژه برق با اعتبار 14 میلیارد ریال در سربیشه

جواد بهائین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با مشترکان برق سربیشه اظهار کرد: این شهرستان دارای 15 هزار و 659 مشترک برق است که به بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف تقسیم می‌شود.

وی افزود: مشترکان بخش خانگی با داشتن 13 هزار و 304 مشترک بیشترین تعداد مشترکان این شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر توزیع برق سربیشه ادامه داد: در بخش عمومی 804 مشترک، کشاورزی 335 مشترک، صنعتی 82 مشترک و سایر مصارف یک‌هزار و 134 مشترک از نعمت برق در این شهرستان بهره‌مند هستند.

* کاهش 1.2 درصدی مصرف برق

بهائین از کاهش مصرف برق بعد از هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و یادآور شد: میزان مصرف برق با توجه به افزایش تعداد مشترک و طول شبکه‌ها کاهش یافته که این موضوع را قرائت کنتورهای مشترکان و نظرسنجی انجام شده در بین مشترکان خانگی و تجاری در ماه گذشته نشان می‌دهد.

این مسئول ابراز داشت: میزان مصرف برق در سال گذشته نسبت به سال 89 حدود 1.2 درصد کاهش داشته است.

مدیر توزیع برق سربیشه با بیان اینکه هم‌اکنون صد درصد جمعیت شهری سربیشه و 98 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت برق برخوردارند، گفت: 220 روستای این شهرستان با خانواری بالغ بر 9 هزار و 690 از این نعمت استفاده می‌کنند.

بهائین با اشاره به روستاهای فاقد برق سربیشه متذکر شد: روستاهای فاقد برق بالای 10 خانوار سه روستا و زیر 10 خانوار 26 روستا هستند.

* انجام 87 طرح در سربیشه

وی با اشاره به طرح‌های انجام شده این اداره عنوان کرد: طرح‌های انجام شده از ابتدای امسال از محل اعتبارات داخلی 66 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 200 میلیون ریال و از محل نیرورسانی 21 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 700 میلیون ریال است.

مدیر توزیع برق سربیشه در پایان به اقدامات انجام شده برای کاهش تلفات اشاره کرد و متذکر شد: برای کاهش تلفات برق در این شهرستان اقداماتی شامل ترمونگاری شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف، بازدید و سرویس دوره‌ای شبکه‌ها، کاهش قدرت لامپ‌های منصوبه، تعویض لامپ‌های رشته‌ای با لامپ‌های گازی بخار سدیم، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز، تبدیل شبکه‌های سیمی به شبکه‌های کابل خود نگهدار و کاهش طول فیدرهای فشار ضعیف انجام شده است.

انتهای پیام/690014/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول