اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

اعضای هیئت مدیره پیشکسوتان برق خراسان جنوبی مشخص شدند

خبرگزاری فارس:‌ انتخابات هیئت مدیره کانون پیشکسوتان صنعت برق خراسان جنوبی با حضور 66 نفر از بازنشستگان این شرکت برگزار شد.

اعضای هیئت مدیره پیشکسوتان برق خراسان جنوبی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، رئیس هیئت مؤسس کانون بازنشستگان صنعت برق خراسان جنوبی در انتخابات هیئت مدیره این کانون اظهار کرد: در راستای ارسال گزارشات به وزارت نیرو یک شعبه از کانون سراسری بازنشستگان در خراسان جنوبی مستقر شد.

محمد دانشیار افزود: کانون بازنشستگان صنعت برق خراسان جنوبی برای پویایی به نیروی توانمند و پشتیبانی‌های جانبی و بیرونی نیاز دارد.

وی بر انسجام اعضای این کانون تأکید و تصریح کرد: دفاع از حق و حقوق قانونی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در تمام ابعاد، ایجاد زمینه‌های کاری از جمله تأسیس تعاونی‌ها، زمینه‌سازی برای شاغل شدن فرزندان بیکار بازنشستگان، استفاده از تجارب پیشکسوتان با برگزاری جلسات مستمر و برگزاری تورهای زیارتی و تفریحی برای بازنشستگان از جمله اهداف این کانون است.

مدیر دفتر منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز با اشاره بازنشستگی‌های این شرکت تاکنون، گفت: از سال تأسیس شرکت توزیع برق تاکنون 120 نیرو بازنشسته شده که از این بین 59 نفر از دستورالعمل شرایط سخت و زیان‌آور بهره‌مند شده‌اند.

علیرضا شوکتی‌راد تعداد بازنشستگان حوزه ستادی را 12 نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون 58 نفر در بیرجند، 24 نفر در قاین، 16 نفر در فردوس، دو نفر در نهبندان، پنج نفر در بشرویه و یک نفر در سرایان بازنشسته شده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد رفاهی سال 90 در ارتباط با بازنشستگان شرکت توزیع برق افزود: طبق دستورالعمل خدمات و تسهیلات رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته که از سال 89 به اجرا درآمده است، تمامی شرکت‌های توزیع مجاز به پرداخت‌های تعریف شده به بازنشستگان به صورت یکنواخت و در صورت وجود اعتبار هستند.

مدیر دفتر منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین  در این راستا به کمک‌هزینه‌های بلاعوض ازدواج و فوت، کمک هزینه سفر و اوقات فراغت و پاداش تحصیلی می‌توان اشاره کرد.

شوکتی‌راد با اشاره به درمان و بیمه تکمیلی بازنشستگان این شرکت، تصریح کرد: از بین بازنشستگان 49 نفر متقاضی بیمه تکمیلی بوده‌اند که مکاتبات لازم در این ارتباط صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول