اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی محقق شد

برخورداری بیش از 6 هزار واحد مسکن مهر از نعمت برق

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی گفت: 6 هزار و 926 واحد مسکونی مهر استان از نعمت برق برخوردار شدند.

برخورداری بیش از 6 هزار واحد مسکن مهر از نعمت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ضامن پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای مسکونی مهر خراسان جنوبی اظهار کرد: 17 میلیارد و 590 میلیون تومان اعتبار برای برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر استان نیاز است.

وی افزود: از این میزان اعتبار تاکنون 7 میلیارد و 130 میلیون تومان تأمین و هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی از آمادگی فروش انشعاب به 7 هزار و 927 واحد مسکونی دیگر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ارائه خدمات برای 11 هزار و 180 واحد مسکونی مهر دیگر نیز در دست اجرا است.

ضامن اعتبار مورد نیاز برای واحدهای باقیمانده در سال آینده را 5 میلیارد و 110 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار نیز امسال برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی از وجود 16 هزار و 508 واحد مسکونی مهر در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون برای 3 هزار و 404 واحد برق‌رسانی شده است.

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی از آمادگی واگذاری انشعاب به 5 هزار و 434 واحد مسکونی مهر دیگر در بیرجند خبر داد و اظهار داشت: برق‌رسانی به 7 هزار و 370 واحد نیز در در دست اجراست.

ضامن گفت: بیشترین اعتبارات برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر در بیرجند هزینه شده و در این راستا 12 میلیارد تومان برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر بیرجند مورد نیاز بوده که تاکنون 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای برق‌رسانی به مسکن مهر بیرجند در سال جاری را 3 میلیارد و 900 میلیون تومان برشمرد و افزود: 4 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای سال بعد مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت مشکل برق ندارند، یادآور شد: هیچ مشکلی برای پروژه‌های قابل افتتاح نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول