اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان‌جنوبی:

یک‌میلیارد تومان اعتبار برای احداث شبکه‌های برق مناطق زلزله‌زده نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی گفت: احداث شبکه‌های برق در مناطق زلزله‌زده خراسان‌جنوبی 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

یک‌میلیارد تومان اعتبار برای احداث شبکه‌های برق مناطق زلزله‌زده نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی، محمدعلی ضامن اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود برای تأمین برق دائم روستاهای خسارت دیده از زلزله اخیر نیاز به احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف است.

وی افزود: با توجه به درجاسازی و یا بازسازی شبکه برق روستاها در مناطق جدید به حدود 500 تا یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی، خسارت وارده به شبکه‌های برق و پروژه‌های آمادگی و برق مصرفی چادرهای اسکان موقت را بیش از 300 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: امید است این میزان خسارت از سوی مقامات مسئول اختصاص یابد.

ضامن ادامه داد: کارشناسان مربوطه در نخستین دقایق وقوع زلزله در بازدید از منطقه و همچنین طی روزهای اخیر وضعیت برق‌رسانی به چادرهای محل اسکان موقت زلزله‌زدگان در منطقه زهان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر روابط‌ عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی اظهار کرد: توصیه‌های لازم به همکاران مستقر در محل اسکان موقت در ارتباط با رعایت دستور‌العمل‌های ایمنی در چادرها ارائه شده است.

علی رفیعی گفت: در طول بازدید اطلاعات و توصیه‌های لازم به ساکنان چادرها و همچنین دهیاران روستاهای آسیب دیده در ارتباط با رعایت موارد ایمنی مربوط به استفاده برق در چادرها ارائه شده است.

وی تصریح کرد: نکات مورد نظر نیز به صورت بروشور و بنر در محل‌های مناسب و در معرض دید ساکنان نصب شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی افزود: در این بازدید  وضعیت جمع‌آوری لوازم اندازه‌گیری خسارت دیده و نیز نصب کنتورهای مجموعه‌ای برای ساکنان مستقر در چادرها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول