اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام پروژه‌ها تا دو سال آینده

زیرساخت‌های صنعت برق خراسان جنوبی تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با پروژه‌هایی که تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد زیرساخت‌های صنعت برق استان تکمیل می‌شود.

زیرساخت‌های صنعت برق خراسان جنوبی تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، محمدعلی ضامن در انتخابات هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت برق خراسان جنوبی اظهار کرد: با تشکیل استان، شاهد تغییر اساسی در شرکت‌های توزیع برق، استقلال و خارج شدن از حالت پیمانکاری بودیم و در حال حاضر به عنوان یک شرکت وابسته به شرکت مادرتخصصی توانیر مشغول انجام وظایف محوله هستیم.

وی تلفات تک‌رقمی، عدم داشتن برق غیرمجاز و خاموشی کم را حاصل تلاش کارکنان و بازنشستگان این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: آمار بازنشستگان این شرکت از سال 87 شدت گرفت و در سال 90 به اوج خود رسید که با توجه به محدودیت جذب نیرو، کارکنان فشار کاری سنگینی را متحمل شدند.

ضامن افزود: کانون بازنشستگان صنعت برق خراسان جنوبی یک تشکل صنفی است که برای بهره ‌بردن از اندوخته‌ها و تجارب بازنشستگان شکل می‌گیرد و امید است این کانون یک تشکل حقوقی و قانونمند باشد.

وی جلوگیری از احساس فرسودگی و جدایی بازنشستگان از کارمندان، تحکیم وحدت، بهره‌گیری از نیروهای خلاق و حفظ منابع مادی و معنوی اعضا را از اهداف شکل‌گیری این کانون عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه کانون بازنشستگان باید مشاور امین مدیران باشد، تصریح کرد: حمایت از اعضای کانون، بهره‌گیری از امکانات موجود از طریق برگزاری نشست‌ها و جلسات مشاوره، فراهم آوردن زمینه بهره‌مندی اعضا از امکانات و تقویت روحیه پیشکسوتان از دیگر اهداف راه‌اندازی کانون بازنشستگان است.

ضامن ادامه داد: در سال گذشته، 900 میلیون تومان از محل سنوات به بازنشستگان این شرکت بدهکار بودیم که 500 میلیون تومان در پایان سال از این مقدار پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبلغی معادل 220 میلیون تومان به 20 نفر از بازنشستگان این شرکت بدهکار هستیم، گفت: امیدواریم این مبلغ تا پایان شش ماه نخست سال جاری پرداخت شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول